Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
rhvala Novinec
Pridružen/-a: 31.12. 2010, 20:49 Prispevkov: 3 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 31 Dec 2010 20:59 Naslov sporočila: Kupujem Roverja 200 |
|
|
Čao folk!
Iščem Roverja 200 z dobro karoserijo in zanič motorjem. Večji ko je motor, rajši ga mam
Ker mi je avtoček všeč, bi ga rad predelel na elektriko. In ker je večji motor težji, je skupna dovoljena masa večja. To pa pomeni, da dam not lahko hud elektromotor.
Moral bi bit vsaj 1.6, kar je več je sam plus, če je diesel pa sploh.
Pa 5 vrat mora met, da bom mladino v vrtec vozu.
Če veste za kaj primernega, bom vesel vsake informacije.
Hvala |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Marko Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52 Prispevkov: 268 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 03 Jan 2011 15:33 Naslov sporočila: |
|
|
Pri bencinarjih je teža motorja ista, razlika je med tro pa pet vratnim modelom. Pri pet vratnem je masa vozila 1050 kg, pri tro vratnem pa 1090 kg, največja dovoljena masa je pa... ...1480 kg, vsaj pri tro vratnem primerku. Če te zanima primerek z večjo maso zaradi motorja išči dizla |
|
Nazaj na vrh |
|
|
rhvala Novinec
Pridružen/-a: 31.12. 2010, 20:49 Prispevkov: 3 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 03 Jan 2011 16:18 Naslov sporočila: |
|
|
Drži.
Če je možno iščem dizla.
Največje dovoljene mase pa so:
1.4 1480 kg
1,6 Ročni menjalnik 1480-1510 kg
1,6 Avtomatik 1500-1550 kg
1,8 Ročni 1520 kg
Diesel 1580-1620 kg
In glede na prestavna razmerja bi z dieslom dobil najboljši performans.
Moram pazit na mase zaradi homologacije. Komponente za predelavo navržejo na tehtnici 230 kg. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Marko Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52 Prispevkov: 268 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 03 Jan 2011 17:10 Naslov sporočila: |
|
|
Ok, zakaj bi hotel ohranit menjalnik, če ga boš predelal na elektriko? Zanima me zaradi izgub v menjalniku... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
rhvala Novinec
Pridružen/-a: 31.12. 2010, 20:49 Prispevkov: 3 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 03 Jan 2011 19:51 Naslov sporočila: |
|
|
Več razlogov.
Prvi je ta, da mora avto ohraniti enak način dela. Kar pomeni, da ga lahko dam v roke vsakemu vozniku brez predhodnega tečaja upravljanja.
Drugi razlog pa je homologacija. V primeru predelave na elektriko gre v za menjavo motorja. Če spremijaš še karkoli drugega pa to potem pade že v drugo področje birokracije.
Tretje pa je omejen budžet.
Sama predelava z znanimi komponentami s trga je še vedno dokaj draga, če pa je potreben razvoj celotnega "Direct drive" sistema za tako vozilo padem že na finančni strani, da o homologaciji takega vozila ne govorim. Nakup pa na žalost še ni možen. Na trgu se pojavljajo sicer DD sistemi, vendar le za malo vozilo do 800 kg skupne teže.
Pri DD je potem težava pri performansu vozila. Moji kriteriji po predelavi so da vozilo doseže cca 110 km/h z realnim dometom okoli 90 km.
Edini uporabni način predelave bi bili tako potem In-wheel motorji, kar pa za sabo potegne cel kup stvari. Spet homologacija, saj je potem preprosto pri kolotekih premalo prostora in je treba koreserijo naredit na novo, drugi problem pa je baterija. Tak sistem zahteva mnogo večjo voltažo, bistveno bolj kompleksno nadzorno elektroniko itd. in se cena giblje v višini enodružinske hiše na obrobju Ljubljane Če sploh lahko prideš do komponent.
Drugače pa priporočam ogled ene nove slo strani, kjer lahko "v živo" spremlljate predelavo Punta.
http://www.eavto.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|