Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Josip Broz Uporabnik
Pridružen/-a: 09.05. 2010, 14:58 Prispevkov: 39
|
Objavljeno: 06 Jan 2015 23:24 Naslov sporočila: V mrazu težko vžiga |
|
|
Že nekaj let opažam, da mi na nizkih temperaturah (med minus 10 in minus 20) zelo težko vžiga moj Rover 2.0 CDT. No, te temperature so redkost, ampak vsako zimo sem en teden na smučanju in tam imam probleme z vžigom.
Avto vergla in vergla, vendar se ne zažene. No po nekaj minutnem verglanju mi le uspe (z velim črnim oblakom dima iz aspuha ).
Akumulator skoraj ne bi smel biti problem, ker bi ga ob takem zaganjanju verjetno tako spraznil, da sploh ne bi vžgal več.
Ko se temperature vrnejo na normalne (nekaj stopinj pod ničlo, ali pa v plus), potem avto vžiga normalno.
Kje bi lahko bil problem? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejc Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 16.05. 2010, 19:27 Prispevkov: 204
|
Objavljeno: 07 Jan 2015 20:18 Naslov sporočila: |
|
|
Ste preverili če grelne svečke delajo kot je treba? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Josip Broz Uporabnik
Pridružen/-a: 09.05. 2010, 14:58 Prispevkov: 39
|
Objavljeno: 07 Jan 2015 22:37 Naslov sporočila: |
|
|
Na kakšen nači se to najlažje preveri? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 07 Jan 2015 22:54 Naslov sporočila: |
|
|
Mislim, da jih je možno nekako pomerit, nisem pa električar, da bi povedal kako. Bi tudi jaz najprej posumil na grelne svečke. _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Josip Broz Uporabnik
Pridružen/-a: 09.05. 2010, 14:58 Prispevkov: 39
|
Objavljeno: 08 Jan 2015 00:21 Naslov sporočila: |
|
|
Ko sem bil zraven pri rednih servisih, nisem bil nikoli pozoren, kaj se nahaja pod plastičnim pokrovom motorja. Kako zadeva sploh izgleda? Ali podobno kot svečke pri bencinskem motorju, ki smo jih kot mulci sami zamenjali?
Poleg teh grelnih svečk (katerih zamenjava baje ni tako draga), pa so še injektorji - prav tako ne vem, kako izgledajo (katerih zamnejva pa je baje draga kot žafran, zato jih folk daje obnovit).
Ima kdo mogoče kakšen link do slikovnega gradiva? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejc Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 16.05. 2010, 19:27 Prispevkov: 204
|
Objavljeno: 08 Jan 2015 20:23 Naslov sporočila: |
|
|
Praviloma bi se jih naj testiralo s testerjem, po domače pa lahko tudi eno po eno svečko priklopiš na 12V (kak navaden avtopolnilec ali kaj podobnega, z akumulatorjem se jaz raje ne bi igral) in probaš vsako če v par sekundah lepo zažari (ampak ne pustit predolgo povezano!). Za sam zamenjat ni nekega problema, če je dovolj prostora rabiš samo pravi ključ in to je to. Poišči malo po googlu, je sigurno kje slikovno prikazano.. Drugače je to nekaj podobnega, kot svečke pri bencinarjih ja, le da se te svečke segrejejo in so potrebne samo pri vžigih motorja..
Zgledajo pa takole:
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-NCC100120LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 08 Jan 2015 21:27 Naslov sporočila: |
|
|
Menjava grelnih svečk je lahko hitra in enostavna. Lahko se pa kaj zalomi in se svečke ne da odvit ali se odlomi. S svojo 75-ko sem bil pri enem mojstru, daleč od svojega doma in mi ravno zaradi tega ni želel menjat svečk, ker bi se lahko zgodilo, da ne bi mogel domov. Potem sem pa dal to menjat pri svojem stalnem mehaniku in ni bilo težav. Sta pa mislim da dve zelo škripali, ko jih je odvijal. _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Josip Broz Uporabnik
Pridružen/-a: 09.05. 2010, 14:58 Prispevkov: 39
|
Objavljeno: 08 Jan 2015 23:39 Naslov sporočila: |
|
|
In kaj je bil pri tebi razlog, da si se odločil za zamenjavo? Ti je slabo vžigal v mrazu? Je bila po menjavi kakšna občutna razlika? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 09 Jan 2015 15:40 Naslov sporočila: |
|
|
Enkrat se spomnim v mrazu se mi je med vožnjo parkrat lučka za motor prižgala in to kar takoj po začetku vožnje. Avto ni ravno trdo vžigal, sem pa posumil na to svečko. Dal sem premereit in je pokazalo da je ena fuč. Potem sem pa kar vse menjal, ker to res ni nek strošek. _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Josip Broz Uporabnik
Pridružen/-a: 09.05. 2010, 14:58 Prispevkov: 39
|
Objavljeno: 12 Jan 2015 09:24 Naslov sporočila: |
|
|
Si takrat nabavil originalne ali obstaja kaksen spodoben nadomestek? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Josip Broz Uporabnik
Pridružen/-a: 09.05. 2010, 14:58 Prispevkov: 39
|
Objavljeno: 13 Jan 2015 13:25 Naslov sporočila: |
|
|
Sedaj sem izvedel, da naj bi se grelne svečke zamenjale skupaj z modulom (relejem) v kompletu. Si ti to menjal v kompletu ali samo svečke? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 13 Jan 2015 21:09 Naslov sporočila: |
|
|
Menjal sem samo svečke, kupil sem pa Boscheve, katere pašejo, lahko najdeš na spletu, mislim da bo ta številka prava: 0 250 202 103 _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Josip Broz Uporabnik
Pridružen/-a: 09.05. 2010, 14:58 Prispevkov: 39
|
Objavljeno: 14 Apr 2015 18:40 Naslov sporočila: |
|
|
Pri meni je test pokazal, da sta dve svčki še v redu, dva pa adijo. Nabavim vse štiri nove, vendar tastonj. Mehanik ni mogel odviti svečk. Je rekel, da se bodo sigurno zlomile, če bo še poskušal, in sva raje odnehala. No, eno mu je potem uspelo zamenjati, tako da imam sedaj tri v redu in eno zanič. Bolje je že, ko prej |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 14 Apr 2015 21:05 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, to zna bit problem, jaz sem bil s svojim Roverjem pri Arčonu v Renčah, čisto na drugem koncu Slovenije in mi je po pravici povedal, da se ne upa lotit menjave grelnih svečk, da se ne bi katera odlomila. No, pol sem to porihtal bližje domu. K sreči je šlo brez težav, se pa spomnim, da je ena kar pošteno škripala _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|