Rover Seznam forumov Rover
Rover-MG forum
 
Zasebna sporočilaZasebna sporočila

PrijavaPrijava  Registriraj seRegistriraj se


Tvoj profil  Išči  Seznam članov  Pogosta vprašanja  Skupine uporabnikov



Pomoč - ne vžge... :(
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Rover 25 / 200 / MG ZR
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
z0k1
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 08.11. 2009, 18:04
Prispevkov: 226
Kraj: MB - Ptuj

PrispevekObjavljeno: 11 Nov 2009 21:20    Naslov sporočila: Pomoč - ne vžge... :( Odgovori s citatom

Kot sem že predstavil svoj avto, gre za Rovera 214 1.4Si '98.

No moji simptomi so sledeči:
- Ko dam kontakt se lučke na armaturki normalno prižgejo, ter SRS lučka se vgasne
- tudi sliši se da bi naj pumpa potegnila benzin (ali je tisto ob kontaku zvok od česa drugega?)
- avto ima tudi iskro na razdelilni kapi

Mašina se obrača, ampak preprosto ne vžge.

Avto sem pripeljal domov, z težavo: izgleda da je prejšnji lastnik namestil neoriginalen alternator, ter ga provizorično montiral. Zadeva se je povesla za par mm in lopatice so začele šobati po spodnjem nosilcu, kateri drugače drži originalen alternator...

Avto je stal doma približno 12dni, ker nisem imel časa zanj... Ko sem ga končno imel, sem poskusil avto prižgati, da bi šel do mehanika. Vendar sem ugotovil, da mi je v teh 12 dneh izpraznilo oba akumulatorja (ja 2 imam noter). Ko sem močnejši akku napolnil, mi avto ni več hotel prižgati. Motor se vrti, tudi benzin se je prvotno vohal, ampak avto ni zagnal. sedaj pa se mi zdi, kot da se niti benzin ne voha...

Alternator sem porihtal, da je tak ko more bit. Naj omenim, da mi je pred cca. 6meseci odpovedala vžigalna tuljava in mi jo je mehanik zamenjal skupaj s svečkami. Vendar tokrat imam iskro na kapi in na svečkah.

Ima kdo kako idejo/predlog, kako ga zagnat oz. kaj še poskusit?
Prav tako, glede tega kako mu je uspelo izpraznit 2 akumulatora v 12dneh (50Ah, 450A + 74Ah, 680A)... Luči in akustika so bile ugasnjeni (edino kaj je blo, lučka od radia je blinkala, ker sem blendo dol vzel...)

Hvala vnaprej za predloge.
Lp
_________________
United-Team Audio Garage 2low4you
SPL Dynamics XTR-380D2 @ Aurora 1600.1
Blaupunkt Velocity VPc 542 PRO @ Pioneer GM-5300T
Blaupunkt GTx 542 SC @ Pioneer AVH-P5000DVD
dB Team United: http://united-team.mojforum.si/
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
KrajncB
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 15.09. 2009, 20:11
Prispevkov: 382
Kraj: maribor

PrispevekObjavljeno: 11 Nov 2009 22:36    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ja če ne smrdi več po bencinu, pa ga nalij, le glej da nimaš tanka praznega
drugače pa pri kolegu so bile iste težave, najprej ga je jezil tale filter ali kaj že je,
odvij lajtngo in probaj dat kontakt, če bencin teče potem ni to,
eto tukaj sem povečal in prilimal


drugače pa mu je pozneje zablokirala blokada vžiga, tako da jo je dal odstranit in sedaj avto lepo vžge
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
TriCikl
Administrator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 15:41
Prispevkov: 441
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 11 Nov 2009 22:41    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Glede na to, da ti je spraznilo akomulatorja je očitno napaka na električni napeljavi.

Nekaj ne razumem, bencinska pumpa se sliši, elektrika pride do svečk avto pa ne vžge?
_________________
Prelude To Disaster
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
z0k1
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 08.11. 2009, 18:04
Prispevkov: 226
Kraj: MB - Ptuj

PrispevekObjavljeno: 11 Nov 2009 23:05    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

@KrajncB: bencina je blo nazadnje še 1/4 tanka, tak da bi ga moglo bit dovolj. bom pa jutri preveril po sliki...

@TriCikl:ja, pravilno si razumel...
_________________
United-Team Audio Garage 2low4you
SPL Dynamics XTR-380D2 @ Aurora 1600.1
Blaupunkt Velocity VPc 542 PRO @ Pioneer GM-5300T
Blaupunkt GTx 542 SC @ Pioneer AVH-P5000DVD
dB Team United: http://united-team.mojforum.si/
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sigor
Moderator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46
Prispevkov: 1014
Kraj: Maribor - okolica

PrispevekObjavljeno: 11 Nov 2009 23:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Čudna stvar, vse kar bi lahko bilo sumljivo, dela. Jaz bi še vseeno preveril svečke, meni sta zadnjo zimo odpovedali dve naenkrat, po nekaj več kot 10.000 km. Na koncu avto niti vžgal ni več. Pa na kaj vse smo posumili, na koncu šele na svečke. Vzami jih ven, dobro preglej.
Ampak to z akumulatorjem je še bolj čudno. Očitno ti en porabnik "dela". Kakšna pa je bila tuljava, ki je bila vgrajena ob menjavi?
Morda pa je težava v razdelilni kapi ali pa v prstanu?
To je vse, kar mi pride na pamet. Ja, pa filter goriva, kot je že bilo omenjeno.
Boš videl, na koncu bo kaka malenkost Smile
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
z0k1
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 08.11. 2009, 18:04
Prispevkov: 226
Kraj: MB - Ptuj

PrispevekObjavljeno: 11 Nov 2009 23:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

hmm, tuljava je bila kupljena pri regnemeru, naj bi bila prav za ta avto - nova.

kaj se akkujev tiče, mi je avto stal že tudi po 3 tedne, ko ga nisem potreboval, pa ni bilo porabe, takrat je bila ista oprema (akustika in vse ostalo) in samo 1 akumulator v avtu...

Kapo sem ravno danes imel narazen vzeto in jo spucal, tak da dela, pa na svečki se iskri, če poleg naslonim kapico...

Na žalost nimam primernega ključa za odstranitev svečke... :/
_________________
United-Team Audio Garage 2low4you
SPL Dynamics XTR-380D2 @ Aurora 1600.1
Blaupunkt Velocity VPc 542 PRO @ Pioneer GM-5300T
Blaupunkt GTx 542 SC @ Pioneer AVH-P5000DVD
dB Team United: http://united-team.mojforum.si/
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
z0k1
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 08.11. 2009, 18:04
Prispevkov: 226
Kraj: MB - Ptuj

PrispevekObjavljeno: 12 Nov 2009 20:07    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

sem danes ugotovil, da sem zapravil 14-15 ključ, tako da nisem mogel dol vzet... Mad

bom jutri poskusil in preveril, ko bom imel tudi več časa, ter ključ pri roki.
_________________
United-Team Audio Garage 2low4you
SPL Dynamics XTR-380D2 @ Aurora 1600.1
Blaupunkt Velocity VPc 542 PRO @ Pioneer GM-5300T
Blaupunkt GTx 542 SC @ Pioneer AVH-P5000DVD
dB Team United: http://united-team.mojforum.si/
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
z0k1
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 08.11. 2009, 18:04
Prispevkov: 226
Kraj: MB - Ptuj

PrispevekObjavljeno: 13 Nov 2009 17:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tak, filter odtegnil, dal kontakt in je bencin šprical skozi, kot da mam fintano v avtu, tak da pumpa te ni...

sem vzel narazen fertajler kapo in gledal če mi slučajno rotor ne bi delal, vendar se bp vrti in tudi iskra pride skozi...

kaj pa zdaj?

svečke so edino, kaj še res nisem pogledal, ker nimam ključa in upam da bo jutri imel mehanik čas, da se oglasi in pogleda...

počasi sem že obupal nad njim... sem tudi alarm odklopo (prejšnji lastnik je nekaj po svoje vgrajeval - ni original alarm, kolko je meni znano, ker je z žicami naredo zmešnjavo katero sem zdaj malo reševal), vendar je rezultat isti...
_________________
United-Team Audio Garage 2low4you
SPL Dynamics XTR-380D2 @ Aurora 1600.1
Blaupunkt Velocity VPc 542 PRO @ Pioneer GM-5300T
Blaupunkt GTx 542 SC @ Pioneer AVH-P5000DVD
dB Team United: http://united-team.mojforum.si/
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
KrajncB
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 15.09. 2009, 20:11
Prispevkov: 382
Kraj: maribor

PrispevekObjavljeno: 13 Nov 2009 18:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

potem pa preveri senzor na odmični gredi, če je ta šel po gobe ampak bojim se da ga sam neboš moral zmerit ( avtoelektričar)
drugače pa še preveri elektro napeljavo
_________________
pod mojim roverom je vedno luža , ko konji švicajo
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
TriCikl
Administrator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 15:41
Prispevkov: 441
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 13 Nov 2009 18:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja če motor dobi bencin, potem je lahko kriva samo elektrika. Sledi z voltmetrom do svečk nekje se verjetno ustavi.
_________________
Prelude To Disaster
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
z0k1
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 08.11. 2009, 18:04
Prispevkov: 226
Kraj: MB - Ptuj

PrispevekObjavljeno: 13 Nov 2009 18:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

še eno vprašanje imam: kako hitro se približno rotor v kapi vrti?
ker se mi je zdel dokaj počasen pri obračanju, in bi mogoče to lahko bila težava...

Še video:

_________________
United-Team Audio Garage 2low4you
SPL Dynamics XTR-380D2 @ Aurora 1600.1
Blaupunkt Velocity VPc 542 PRO @ Pioneer GM-5300T
Blaupunkt GTx 542 SC @ Pioneer AVH-P5000DVD
dB Team United: http://united-team.mojforum.si/
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Josip
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59
Prispevkov: 377

PrispevekObjavljeno: 13 Nov 2009 20:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja dokaj hitro naj bi se. Sam po teoriji če gledaš da na vsak drug gib bata je ekspanzija(užig) pomoje bi se vrtel pol počasneje kot pa sam motor, torej pri 800obr/min motorja bi se rotor vrtel z 400obrt/min. Mogoče pa se motim.
Sam po moje je tak.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Marko
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52
Prispevkov: 268
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: 14 Nov 2009 01:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Dejansko se vrti z polovičnimi obrati glavne gredi oz. polovičnimi obrati mašine (ker je direkt na odmično nasajen).
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
KrajncB
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 15.09. 2009, 20:11
Prispevkov: 382
Kraj: maribor

PrispevekObjavljeno: 14 Nov 2009 08:05    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ja mislim da glede vrtenja prstana nima nič veze ker ali se vrti ali pa nena, če se ne je šla jermenica kar v tem primaru ni mogoče če pa se pa mora dati iskro
probaj dobit električarja
ker kolegu je prejšnjič ostala 200 na bencinski, pripeljal se je, tankal, vžgal pa več ni
vzrok: zaklenitev računalnika oziroma kode več ni prepoznal, tako da so mu izklopli kodo vžiga, blokado motorja izklopli, nastavli na novo centralno, sedaj mu utripajo žmigavci ko ga zaklene in odklene
cena 250 evrov
_________________
pod mojim roverom je vedno luža , ko konji švicajo
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
z0k1
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 08.11. 2009, 18:04
Prispevkov: 226
Kraj: MB - Ptuj

PrispevekObjavljeno: 15 Nov 2009 21:39    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

no, danes je bil končno mehanik pri meni kateri je ugotovil sledeče (ni me bilo zraven, ker sem bil zdoma in sem dobil pretolmačeno verzijo):

baje da mi računalnik ne odpre loput za vbrizg goriva. Gorivo pride do motorja, ne pa tudi vanj in da je najverjetneje kriv računalnik.

Ima kdo kako idejo, kje dobit poceni računalnik za ta model in kolko sploh stane ter ali se splača nabavit nov računalnik?

Hvala.
_________________
United-Team Audio Garage 2low4you
SPL Dynamics XTR-380D2 @ Aurora 1600.1
Blaupunkt Velocity VPc 542 PRO @ Pioneer GM-5300T
Blaupunkt GTx 542 SC @ Pioneer AVH-P5000DVD
dB Team United: http://united-team.mojforum.si/
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Rover 25 / 200 / MG ZR Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
Stran 1 od 5

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu

phpBB "skin" by DewChugr


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group