Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
atape Novinec
Pridružen/-a: 16.07. 2009, 00:34 Prispevkov: 1
|
Objavljeno: 16 Jul 2009 00:37 Naslov sporočila: Zanesljivost in servisi |
|
|
Jaz sicer nisem lastnik Roverja, ampak so mi pa zanimivi in me zanima kako zanesljivi so Roverji zadnje generacije in kako je zdej z servisi, ko je Rover bil likvidiran. Predvsem me zanima za Roverja 75 oz. MG ZT.
Lp, Peter |
|
Nazaj na vrh |
|
|
TriCikl Administrator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 15:41 Prispevkov: 441 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 16 Jul 2009 09:10 Naslov sporočila: |
|
|
Lepo pozdravljen na forumu.
Če je Rover redno servisiran te nebi smel pustiti na cedilu. Sploh ta razred 75/ZT ni bil nikoli problematičen glede zanesljivosti. Pri 1.8i motorju so problemi z tesnilom glave motorja, ampak se da tem problemom izognat z rednimi servisi.
Tu imaš zbrane hibe Roverja 75: http://rover.mojforum.si/rover-about18.html
Večino rezervnih delov se dobi pri nas, razen za kakšen izredni servis je treba dele naročiti. Cene delov so normalne, razen za izredne servise deli niso ravno poceni.
Servisi so načeloma tam kjer so včasih prodajali roverje, jih pa znajo servisirati tudi drugje. _________________ Prelude To Disaster |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Rover400 Novinec
Pridružen/-a: 21.07. 2009, 01:47 Prispevkov: 4 Kraj: pTUJ
|
Objavljeno: 21 Jul 2009 01:53 Naslov sporočila: |
|
|
Lep pozdrav. Lepo, da smo dobili eno internetno stran, ki združuje lastnike in ljubitelje znamke Rover.
Sem lastnik roverja 414 in imam nekaj težav z njim, zato bi prosil, če bi mi lahko kdo svetoval kaj naj naredim, kajti vsi mi govorijo naj avto raje prodam inda se ga ne splača popravljati. Sam sem se vseeno odločil in avto dal na servis, v okvari je bila namreč črpalka za dovod goriva. Zdaj moram reči, da se vozim normalno, brez problema, le vodo mi troši in mi niso ugotovili zakaj. Se to pri roverjih pogosto dogaja, ali je to kakšna serijska napaka? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
TriCikl Administrator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 15:41 Prispevkov: 441 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 21 Jul 2009 17:42 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljen na forumu.
Pri kolegovi 400tki se je na cevi od hladilnika naredila čisto mala luknjica skozi katero je kapljala voda samo med vožnjo, ko je avto miroval je pa bilo pod avtom suho.
Kaj pa tesnilo glave motorja? Imaš na pokrovčku za olje nekaj podobnega majonezi ali pa olje v posodi za hladilno tekočino? _________________ Prelude To Disaster |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 21 Jul 2009 22:41 Naslov sporočila: |
|
|
Preveri tudi tesnilo sesalnega kolektorja, tam rada izginja hladilna tekočina. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cino Novinec
Pridružen/-a: 31.08. 2009, 20:37 Prispevkov: 2 Kraj: japan
|
Objavljeno: 31 Avg 2009 20:46 Naslov sporočila: |
|
|
zivjo vsem skupaj
no mene prav tako zanima tale rover 75 diesel (2.0 CDT)
ker mi je avto po obliki zelo vsec zuna kot znotraj... me pa zanima kako je z motorji ? so res bmw-jevi ? in pa slucajni primiri pri tem motorju ce je kje kaksna hiba... sprasujem sicer zato ker sem ze imel roverja 200 , bil mi je zelo vsec samo motor ni bil najbolsi ... tako da ce mi zna kdo kaj povedat o tem dizlu se v naprej zahvaljujem lp. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 01 Sep 2009 14:44 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljen na forumu
Jaz imam 75-ko diesela. Motor je BMW-jev M47 motor, ima pa oznako M47R, kar pomeni da je bil predelan toliko, da je lahko prečno nameščen v 75-ko. Meni osebno je motor všeč, sicer je morda malo prešibak v nizkih obratih, ker je avto vendarle težak približno 1500 kg, ampak je kasneje čisto dovolj dinamičen, oddolži se pa tudi z majhno porabo (pod 6 litri kombinirane vožnje).
Motor kot tak nima nekih posebnih hib, je pa pri teh avtih lahko težava z obema črpalkama za gorivo, z motorjem ventilatorja hladilnika, v glavnem pa ni težav s tem avtom. Dobro je najti avto s čim manj kilometri in pa da je redno servisiran. Predpisani servisi so bili na 25.000 km ali na eno leto, jaz olje in oljni filter menjam na 15.000 km, na vsaki drugi servis (torej na 30.000 km) pa še zračni filter, filter klime in naftni filter. Pa PCV filter (oil breather) je dobro menjat po 90.000 km, sedaj se dobi modficiran filter (BMW), ki po novem ne zahteva več menjave. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cino Novinec
Pridružen/-a: 31.08. 2009, 20:37 Prispevkov: 2 Kraj: japan
|
Objavljeno: 01 Sep 2009 15:12 Naslov sporočila: |
|
|
aha super, v glavnem me je to skrela da nebi slucajno kaka tesnila šla in podobno kot so imeli probleme te roverji 200, in ko je blo enkrt to hit so se problemi kar naprej pojavlali, ce je potem res tako zna biti dober nakup |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 02 Sep 2009 09:19 Naslov sporočila: |
|
|
Ne ne, pri 75-ki je diesel zelo zanesljiv motor, pa še verigo ima namesto zobatega jermena.
Prav tako sta zanesljiva tudi 2.0 in 2.5 V6 motorja, probleme s tesnilom bi lahko imel edino 1.8 motor, ki je iste serije (K serija) kot so bili motorji v 200-tkah in 400-tkah po letu 1995. _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
pnce Novinec
Pridružen/-a: 28.09. 2009, 11:13 Prispevkov: 1
|
Objavljeno: 28 Sep 2009 11:23 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni,
Zanimam se za nakup roverja 114 Gti. In sicer kupujem avto za vozit. Sedaj pa me zanima kako je z rezervnimi deli v sloveniji za ta model in cena ter hibe teh modelov, na kaj moram paziti, ko grem avto gledat, poraba (avto se bo vozil vsak dan cca.100km avtoceste), kateo olje je predpisano,....... skratka vse kar se tiče tega modela.
Hvala za vse informacije.
Lp Tilen |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|