Rover Seznam forumov Rover
Rover-MG forum
 
Zasebna sporočilaZasebna sporočila

PrijavaPrijava  Registriraj seRegistriraj se


Tvoj profil  Išči  Seznam članov  Pogosta vprašanja  Skupine uporabnikov



Rover 214/200
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Rover 25 / 200 / MG ZR
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Marko
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52
Prispevkov: 268
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: 17 Feb 2010 20:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Svečke: NGK, angleži pa priporočajo DENSO.
Olje je pa 5W40, bom pa sprobal 0W40, če bo seveda prilezel do menjave olja Sad
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
stanley
Roveraš


Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17
Prispevkov: 571

PrispevekObjavljeno: 17 Feb 2010 22:05    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

@Sigor prav imaš glede količine vode za posameznike in res je bolj švoh, razen pri dizlu ter pri 2.0 in 2.5 motorjih je malo boljše.

In Badzo, nekaj bi seveda pridobil z debelejšimi cevmi ampak še vedno ne dovolj.

Po mojem mnenju je edino zdravilo večji hladilnik z večjo toplotno učinkovitostjo in z povečanjem pretoka skozi hladilni sistem, oziroma glavo in cilondrov motorja.

Vse deluje ravno na meji in kot je omenil Sigor kmalu doseže tisto kritično temperaturo in seveda posledica je uničenje tesnil sesalnega kolektorja in tesnila glave.

Samo treba je spremljat nivo tekočine in ne pretiravat s klimo, saj kondenzator klime (hladilnik) dodatno ogreva vse kar je pod pokrovom avtomobila pa še motor obremenjuje.

Odprta cesta ni noben problem, saj je dotok zraka na hladilnik zelo velik in je lepo razporejen po celotni površini (homogen).

Kar se pa ventilatorja tiče pa je vlek zraka nehomogen, to pomeni, da ni povsod enak in še to le na polovici hladilnika.

Pri 416 sem imel velike probleme s hlajenjem, saj je bil kljub vsemu še hladilnik zanič (zoksidirano satje) tako, da sem poleti v taveliki vročini nažigal gretje do konca in odpiral okna Embarassed Embarassed Crying or Very sad. No hladilnik sem zamenjal pa je bilo.


Tudi kar se tiče gorivnih celic, ki naj bi bili pogon prihodnosti je največji problem kam in kako odvajat toploto. Sama od sebe noče iti ampak jo je potrebno prisilno z ventilatorji odvajat, kar pa je šok za električni sistem avtomobila oziroma altenatorja, saj že ventilator porabi približno 15 do 20A in še vse drugo pa je do konca obremenjen.



Hlajenje imajo dobro rešeno Mercedezi in nekateri Audiji, ki imajo ventilator gnan kar preko viskozne sklopke. No Mercedes ima pa mislim kar direktno, za BMW pa ne vem.


Kar se pa menjava olja tiče pa sem servis delal od 15 do 17 tisoč z oljem TXT in trenutno ima skoraj 310k-km in še laufa ko Singlerca.

Lep pozdrav.
_________________
Vozi se kot gentelman.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Badzo
Roveraš


Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04
Prispevkov: 919

PrispevekObjavljeno: 18 Feb 2010 11:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ok, vidim da med 15in 20 tisoč kilometri nimam kaj zgrešit.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aston
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 02.10. 2009, 15:17
Prispevkov: 153
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 18 Feb 2010 16:45    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Koliko vam recimo kaže kaj cager za temperaturo mašine. Pri mojem Roverju 111 je pri normalni vožnji malo pod polovico, če pa poleti stojim dalj časa v koloni pa se cager dvigne do tričetrt in tudi več nato se vklopi ventilator in cager pade spet pod polovico. Se vam zdi to normalno, eni pravijo, da je to za Roverja normalno, meni ni še pri nobenem drugem avtu tako nihal cager za temperaturo. Hladilnik je bil menjan pred dvemi leti in tudi nivo tekočine redno preverjam v dveh letih je v ekspanziski posodi izginilo za slab centimeter tekočine to se mi zdi še sprejemljivo. Pred pol leta sem tudi jaz imel težave z previsokimi obrati motorja potrebno je bilo menjati nek senzor temperature (baje jih je več) in od takrat so obrati tako kot je treba.
Notri dajem olje Castrol magnatec 10-40W.
Dobra stran tega neučinkovitega hlajenja je pa vsaj to, da se avto pozimi zelo hitro segreje in ima močno gretje Wink .
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sigor
Moderator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46
Prispevkov: 1014
Kraj: Maribor - okolica

PrispevekObjavljeno: 18 Feb 2010 22:00    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Meni se tako nihanje temperature ne zdi v redu. Na mojih obeh Roverjih je kazalec kot prilepljen na sredinski položaj, no pri 200-tki malo pod sredino, ker je not neoriginal termostat.
Sem pa tako nihanje videl na eni Corsi, ki smo jo imeli včasih pri hiši, kazalec je nihal tudi med vožnjo, prav tako pa takrat, ko je avto stal kje v koloni. Takrat je kazalec prilezel zelo visoko.
Je to kaj povezano z delovanjem termostata?
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
stanley
Roveraš


Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17
Prispevkov: 571

PrispevekObjavljeno: 18 Feb 2010 22:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pomoje termostat nima zveze z nihanjem, saj se odziva zelo počasi.
Malo treba pogledat, če so kje slabi kontakti, saj zaradi tega računalnik izmiri tisto kar ne bi smel. Če ni to pa odklopi + pol akumulatorja in počakaj kakih pet minut, da se resetira nato pa priključi spet nazaj.

Avtomobili uporabljajo CAN vodilo (2 žici), ki komunicira med glavnim računalnikom in kontrolerjem na armaturni plošči.

Mogoče se mu pa samo malo fuzla.
_________________
Vozi se kot gentelman.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Badzo
Roveraš


Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04
Prispevkov: 919

PrispevekObjavljeno: 19 Feb 2010 09:44    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

NIhanje temperature se meni osebnone zdi nič narobe. Dedek je peljal na morje z njim prikolico in v klanec čez Buzet s klimo je cagar tut začel lest, ampak ne višje kot do polovice oz. eno malenkost čez. Pa tudi zadnjič sem bil na Vranskem kjer je bilo zvečer slabih -8 stopinj, avto: r megane 1.6 2001, in je temperatura zelo lepo zlezla gor. Veliko je bilo stanja in potem spet močno pospeševanje, spet stanje in speljevanje klanc. Najbolj smešno je bilo ko smo ugasnili in šli ven iz avtomobilov in pridemo nazaj in na mojem meganu laufa sredi zime pri poldici na cesti ventilator kot nor. Very Happy

Mislim da te nima kaj skrbet sploh če gre cagar gor pa se nato vent. vklopi in motor ohladi nazaj. Edino če bi bilo možno da je termostat nastavljen na višjo vrednost in zato vent. vklaplja prepozno!? Je to mogoče?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sigor
Moderator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46
Prispevkov: 1014
Kraj: Maribor - okolica

PrispevekObjavljeno: 19 Feb 2010 10:26    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kot je rekel stanley, termostat verjetno ne, morda pa je kaj na termostikalu, ki vklaplja ventilator in ga prepozno vklopi?
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aston
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 02.10. 2009, 15:17
Prispevkov: 153
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 19 Feb 2010 12:43    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Termostat je bil že menjan kakšne štiri leta nazaj takoj ko sem kupil avto tako, da pomojem termostat tu ne igra odločilne vloge. Mislim, da je prejšni lastnik menjal tudi vodno pumpo. Zanimivo se mi zdi to, da kljub temu, da je bil menjan hladilnik ni neke bistvene razlike na cagerju za temperaturo. Menjava hladilnika pa je bila nujna saj so se celice zaradi oksidacije ponekod že razpadale. Se pa strinjam, da bi bilo bolje če bi se ventilator prej vklopil.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Marko
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52
Prispevkov: 268
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: 19 Feb 2010 13:05    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Vidim da maš podobne težave kot jaz, ker pri meni se začne cager dvigovat če greš v klanc, nato pa za 20 sekund ustaveš Confused , pol pa videš ka začne gor lest. Ventilator seveda deluje le ko se klima vžge, ko se pa pregreva pa ne. Senzor za temperaturo (!= Termostikalo, ki ga roverji na bencin nimajo že lep cajt) sem premeril in zgleda izpraven...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
stanley
Roveraš


Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17
Prispevkov: 571

PrispevekObjavljeno: 19 Feb 2010 14:34    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Če pustiš avto laufat na mestu brez klime se mora čez nekaj časa vklopit ventilator, če se ne potem je zanič termostikalo.

Ma s tem hlajenjem je hudič, saj je nešteto vzrokov zakaj ne deluje dobro.

Če ni sistem dobro prezračen je velika možnost, da so v njem kaki zračni mehurji in ne izmiri oziroma ne vklopi trmostata ali termostikala.

posledica tega je, da se sistem nemudoma pregreje.
_________________
Vozi se kot gentelman.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Badzo
Roveraš


Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04
Prispevkov: 919

PrispevekObjavljeno: 06 Maj 2010 13:41    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Rabim eno pomoč zopet.

Menjat sem se spravil svečke in olje. Svečke bi dal noter NGK me pa zanima če kdo ve kakšne vrednosti toplotne itd moraj bit. Mislim da je josip imel težave z tem ker ni bila ta prava toplotna vrednost. Torej čim več oznak da vzamem prave NGK svečke.
Glede olja smo se že menili. Vsi ste dajali noter 5W/40. V knjižici piše da mora biti olje 10W/40. Osebno bi dal kar 10W/40 in me zanima katerega priporočate. Sedaj na Esso Ultra 10W/40 motor prav nič lepo ne prede. Ko je mrzel ima tak robusten zvok. tudi ko je topel motor se vmes sliši nonstop ''tk tk tk''. Podobnost sem zasledil v enem izmed postov na forumu ko je bilo nekaj narobe z ventili ali nekaj podobnega. Mehanik moj pa pravi da je to olje ker je preveč viskozno. Zato bi prešel na kakšno drugo olje. Razmišljal sem o castrol magnatec 10W/40. kaj pravite vi?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sigor
Moderator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46
Prispevkov: 1014
Kraj: Maribor - okolica

PrispevekObjavljeno: 06 Maj 2010 15:28    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Za svečke poglej tukaj, boš dobil točno kateri model je za tvoj avto, in ne dajat not drugega modela:

http://www.ngkpartfinder.co.uk/cars_commercial.php?type=SPARK%2520PLUGS&manufact=ROVER
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Dreadish
Uporabnik


Pridružen/-a: 14.02. 2010, 22:41
Prispevkov: 63

PrispevekObjavljeno: 06 Maj 2010 21:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja, jaz sem mislil da je bilo kaj narobe z ventili, vendar naj bi bili samo-nastavljivi, in je kr nehalo po par dneh. (če so sploh bili ventili). Za olje mene tudi zanima ker bom kmalu zatem ko rešim ta fradamni problem z izginjanjem vode v naslednjih dneh zamenjal tudi olje in filter. Zato rabim potrdilo glede Catrola tako kot Badzo. Na velikem servisu lani mi je dal en "mehanik" ene posrane poceni svečke not, malo mi avto zato rahlo cuka pri določenih 2000 obratih v tretji - enkrat ja enkrat ne - svečke pa kabli so po moje. Svečke bom tudi zamenjal pol pa rabim podatek katere nabavit (V Sloveniji)
_________________
Ga Ni Very Happy
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Josip
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59
Prispevkov: 377

PrispevekObjavljeno: 06 Maj 2010 22:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Glede svečk sm že jz nekaj pisal Badzo in ti priporočam da daj take svečke notr kot so tiste ki jih boš ven vzel. Itaq ti bo pisalo na svečki model pa vse ostalo napre. Vem da na moji piše K16pa še ena številka naprej. Tista z oznako Q16pa številka naprej mi sploh ni hotel avto delat. Tako da ko boš kupil svečke vzem te ki jih boš vzel ven pa bo mir. Olje pa mam jz notr ARAL blue tronic 10w-40 in sm zelo zadovoljen. Ne žere ga nič lepo laufa res tiho in mirno cena je pa zelo zelo ugodna. Prej sm mel ELF pa ga tudi ni nič žrlo. SM pa videl da v MARIBORU V L_ECLERKU majo ful poceni olje elf pa esso. Probaj dat arala jz ga mam že v 4 avtu skoz od focusa pa do tega sedaj in sm zelo zadovoljn z njim če pa boš pogledal pod mojo temo avta sm celo napisal kolko sm dal za 5 litrov mislim p da je okol 36€ 5L.
Lep pozdrav pa zrihtajte to čimprejt.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Rover 25 / 200 / MG ZR Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
Stran 2 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu

phpBB "skin" by DewChugr


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group