Rover Seznam forumov Rover
Rover-MG forum
 
Zasebna sporočilaZasebna sporočila

PrijavaPrijava  Registriraj seRegistriraj se


Tvoj profil  Išči  Seznam članov  Pogosta vprašanja  Skupine uporabnikov



Antifriz prehitra poraba
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Rover 25 / 200 / MG ZR
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Dreadish
Uporabnik


Pridružen/-a: 14.02. 2010, 22:41
Prispevkov: 63

PrispevekObjavljeno: 20 Mar 2010 02:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja super, ko ima vrag mlade še ima zraven vnuke pa pravnuke.
Danes mi je še za navrh mojega problema ko sem se peljal pozno zvečer domov , malo še mrzel avto začel ko sem želel prestavit v tretjo kr vrglo na 3000 obratov , gas sem spustil , pa mi je kr žgal motor sam na 3000 prosti tek ko sem se peljal pa še kr metalo je na 3000 obratov. Šele ko sem dal v brzino nazaj je skočlo na normalno. Pol se je motor malo bolje zagrel pa ni več metalo v obrate. Zdaj še to jebe. Z kolegom sva še slišala da je začelo nekaj hitro klenkat" po intervalih na par sekund, odprla sva havbo , prihaja pa iz vrha nekje pri sesalnem kolektorju se je slišalo. In to vsakih par sekund je začelo za cca 5 sekund pa nehalo...pa spet čez par sekund, vedno v točnih intervalih. Kaj ima to kaj veze z antifiz problemom? Sranje no ... Sem snemal in se sliši na dveh posnetkih kako v intervalih to dela Sad

posnetek 1 http://www.speedyshare.com/files/21520776/Posnetek_1.mp3
posnetek 2 http://www.speedyshare.com/files/21520777/posnetek_2.mp3
_________________
Ga Ni Very Happy
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
KrajncB
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 15.09. 2009, 20:11
Prispevkov: 382
Kraj: maribor

PrispevekObjavljeno: 20 Mar 2010 06:49    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

žalostno ampak resnično...
po moji presoji klenkajo ventili.....
to ti bo delalo vedno glasneje in vedno bolj pogosto.....
probaj doliti aditiv v olje, da vidiš če bo kaj pomagalo,,,,
_________________
pod mojim roverom je vedno luža , ko konji švicajo
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Dreadish
Uporabnik


Pridružen/-a: 14.02. 2010, 22:41
Prispevkov: 63

PrispevekObjavljeno: 23 Mar 2010 01:36    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tak, kontroliral bom tekočino, do naslednjega meseca jo bo tak zmanjkalo, takrat bom pa menjal vsa tesnila na glavi +brušenje glave in upam da bo to dovolj da bo problem z vodo rešen (v olju je ni). Zraven tega pa še bodo porihtali ventile /dročnike karkoli pač je narobe ker so se pač začeli zelo rahlo oglašat. Josip je pogledal avto, nekaj smo spili, poklepetali in pravi da verjetno ni kaj resnega, malo verjetno da bo treba ventile ven jemat, lahko da jih je treba samo namazat, al pa samo teflone menjat, se ne ve kaj je dokler glava ne bo narazen. Upam da bom to imel urejeno pred srečanjem. Josip hvala.
_________________
Ga Ni Very Happy
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Josip
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59
Prispevkov: 377

PrispevekObjavljeno: 23 Mar 2010 10:04    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja ventile ni treba mazat, njih maže olje. Jz sem omenil da bo potrebno verjetno menjat dročnike in bo kasneje mir. Teflone ti bo pa mehanik tak al tak zamenjal ko ti bo menjal ostala tesnila, ker že pridejo v garnituri dihtung polek in je normalno da se menjajo ko je motor razdren.

Jz sm učeri razdru eno 214Si 99 letnik. Sm zelo zelo presenečen kako ima to rover zelo preprosto nareto za glavo dol jemat.
Samo sesalne kolektorje potegneš vstran, držijo pa jih 7 šraufov velikosti 13 nato ispušne kolektorje, potem nosilec motorja, jermene ter cev od vode in glavo potem odviješ lepo dol. Je pa res da ma pol metarske šraufe notr Confused Very Happy . In ko sem pogledal motor ko je bila glava dol sm videl da je tudi možno da dihtungo tako prekurbla da gre voda direkt v valje in da se sploh ne pomeša z oljem. Bom dal eno sliko gor ju3 da še ostali vidite, ki še niste videli kako izgleda ta zadeva.


Dreadish tebi pa kot sem rekel avto samo zapelji mehaniku in bo to že on porihtal.

Aja pa še neki ko smo že meli temo okol glasnosti motorjev, je 8V motor kar glasnejši od 16V motorja. No men se zdi da moj zelo zelo tiho laufa, vbistvu če se voziš normalno do 100km se čujejo samo gume pa veter.

Lahko pa ga tudi našpanaš do 7200obratov Laughing pol pa se dere mal drugač ne Dreadish Wink
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Dreadish
Uporabnik


Pridružen/-a: 14.02. 2010, 22:41
Prispevkov: 63

PrispevekObjavljeno: 23 Mar 2010 21:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

hah ja upam da so samo dročniki in pa res, nobenega roverja še nisem videl tak tihega kot tvoj... ok taka razlika pa spet ni ker je 16 ventilski, sem se že vozil v takšnih... imaš še dober izpušni sistem očitno. Ti zavidam tišino v avtu. Moj je 8 ventilski ja, samo očitno so cevi in lonci (razen zadnjega ker je eno leto star) pri meni stari že, pa bolijo.
Sicer pa ti ga kr teraj do 7200 tak ko si zadnjič, tebi ni problema če ti dihtunga spusti si jo sam zamenjaš hah.
_________________
Ga Ni Very Happy
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Josip
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59
Prispevkov: 377

PrispevekObjavljeno: 23 Mar 2010 23:38    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sej ga nena skoz teram to res malgdaj, sam ko pa je potrebno pa tudi to.
Drgač pa mi ga je škoda v take obrate spravlat.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Marko
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52
Prispevkov: 268
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: 24 Mar 2010 00:34    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Glede na to da nabija do 3k rpm in neki ropota zgorej pr sesalnem ventilu bi jst posumu na dihtngo sesalnega kolektorja;
-vleče ti fouš luft, zato pa ma tko visoke obrate v leru, ropota pa lahko motorček prostega teka (koračni je, zato se ga sliš).
-pa še vodo porablja. Se slučajno kje vidi da okrog pušča?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Dreadish
Uporabnik


Pridružen/-a: 14.02. 2010, 22:41
Prispevkov: 63

PrispevekObjavljeno: 26 Mar 2010 02:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

sem pogledal okoli sesalnega, videt je suho ne vem, mehanik je od spodaj pogledal sesalnega pa nekaj je pravo da je malo mokro samo da ni blo videt da bi spušalo - ni bil siguren. Da pa mi motorček ruži - če je ta motorček notri pod to črno kapo na glavi , pol upam da imaš prav Marko. Edino kaj sva še opazla z Josipom ko je gledal avto , na levi strani ob robi spodaj, na glavi zelo malo masno , lahko da je to vzrok da mi voda gre nekam ven. Čez 3 tedne peljem , bo vzel narazen pa upam da bo videl kaj je glede tistega zvoka- glede vode pa ja mislim da če ni motorček in če vse dihtunge zamenja , bi moralo bit potem v redu. Danes preveril olje ne pušča ga je polno , čipka videt čista, antifriz tudi čist le zmanjkuje ga, kakih 10 dni še pa bo na min meji.
_________________
Ga Ni Very Happy
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
stanley
Roveraš


Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17
Prispevkov: 571

PrispevekObjavljeno: 26 Mar 2010 15:50    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja lahko je marsikaj, ker ti zelo počasi zgublja. No zamenjaj dihtunge in tiste pol metrske vijake je tud najbolš menat, ker so pregreti in obtegnjeni.

Naj ti da dvoslojno tesnilo glave in boš imel za vse večne čase mir. Sesalni kolektor se mora stegovat z občutkom, da ne pretisneš tesnila, ker potem nisi naredil ama nič in ti bo čez čas spet začelo počasi puščat.

Pa dej za začetek zamenjaj samo to tesnilce na sesalnem in boš videl, če ti še pušča. No prihranil si boš nekaj stroškov.


Drugač pa 10 dni ni še tako hudo.

Nemci in Angleži so med drugo svetovno vojno v letalski motor brizgali vodo, da je letalo dobilo pospešek za hitri pobeg.

No to je delovalo tako, da se je voda uparila in razcepila na vodik in kisik.

No pri avtomobilu se ena malenkost vode v nekem trenutku zgodi enako, en del pa se je izpiha skozi izpušni kolektor.

No, brez vode ni življenja Wink
_________________
Vozi se kot gentelman.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Josip
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59
Prispevkov: 377

PrispevekObjavljeno: 27 Mar 2010 00:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jz sm danes naredil skup 214Si 16V motor, zamenjal sm pa vse dihtunge in teflone ter vodno črpalko jermene in napenjalce. Vijakov nism zamenjal ampak sm jih zelo dobro očistil in zategnil kot je predpisno za te motorje.
Prvo na 20Nm potem pa še 2x 180° in ni bilo nobenih problemov.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Josip
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59
Prispevkov: 377

PrispevekObjavljeno: 30 Mar 2010 17:16    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sam za iformaciojo. Kolegu ki sem prejšn teden zamenjal vse dihtunge, teflone, jermene, pumpo, itd., je zelo zadovoljen, je rekel da mu sedaj bol tiho laufa in da mu lepš vleče kot prej. Ker prej ga je baje do parcele moral šaltat v 2 sedaj pa pride gor z 3 prestavo kot včasih ko še ni spustla dihtunga.

Stvar ni teška za nardit, ker rover je za šraufat simple ko pasulj, morte bit pozorni sam ko ga dajete skup na oznake na odmičnih gredeh in na jermenicah.

Na odmičnih gledate štifte na jermenicah pa oznako IN pa EXSHAUST in če je vse ok avto pali v prvo.

LP vsem skuap.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Dreadish
Uporabnik


Pridružen/-a: 14.02. 2010, 22:41
Prispevkov: 63

PrispevekObjavljeno: 03 Apr 2010 00:16    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tak , bil sem pri avtoelektričaru , je priklopil avto na računalnik, in mu ni nič napak javilo (lamda sonda je ok zgleda, motorček prostega teka tudi) ... tudi v obrate mi več ne meče : to se je zgodilo samo ENKRAT in nikoli več. Tudi tisto "klenkanje" ali kaj podobnega je nehalo , kot pri mrzlem tudi pri vročem motorju , očitno je bila muha enodnevnica to... če bi bili ventili bi se to sigurno enako nadaljevalo in ne izginilo, tako da zgleda ni bilo nič resnega. Za vodo pa še grem menjat tesnila ,dročnike teflone in vse ostalo just in case Smile jebiga
_________________
Ga Ni Very Happy
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Josip
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59
Prispevkov: 377

PrispevekObjavljeno: 03 Apr 2010 01:51    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tak je prav, zamenjaj to pa boš mel mir z avtom. Moje mnenje pač kar se mi zdi najbolš.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Dreadish
Uporabnik


Pridružen/-a: 14.02. 2010, 22:41
Prispevkov: 63

PrispevekObjavljeno: 13 Apr 2010 19:34    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Glavo motorja imam narazen pri mehaniku, izpušni kolektor sem že dobil nazaj zašvasan (malo je bil počen površinsko) , jutri mehanik dobi komplet tesnil + jaz mu bom pripeljal novi zobati jermen (ker pač ko se enkrat odtegne več ni isti in bolje da se menja).
Zdaj videt je najbolj bilo da je puščalo olje pri glavi motorja na skrajni levi strani pri level cilindru - upam da je to bil vzrok. Drugače staro tesnilo je bilo kr ok , olje je bilo videt ok , nobene majoneze oz svinjarije nikjer.
Me je pa vprašal koliko ima moj avto predpisano zategovanje vijakov glave motorja - tistih dolgih vijakov. Sem jih pogledal zgledajo kot novi še, novih ne bom kupoval, stare bo nazaj lepo dal , še prej očistil.
Rekel je da koliko je videl z merilnikom ko je glavo dol jemal da so bili okrog 4nm zategnjeni - v glavnem prosim če mi nekdo pove koliko ima predpisano na mojem motorju zateg vijakov?? nm & stopinje.
Rabim nujno informacijo ker bo jutri zategoval nazaj.
Avto je rover 214i 8 VENTILOV (ni isto kot 16 ventilski).
Torej koliko je predpisano za 99 letnik 8 ventilov 1.4 55 kw motor zateg vijakov? Rabim točno informacijo da mu povem.
_________________
Ga Ni Very Happy
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Josip
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59
Prispevkov: 377

PrispevekObjavljeno: 13 Apr 2010 20:36    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Goran 4nm nikol niso bili zategnjeni to je vbistvu 0,4kg kar je definitivno premalo.

Lej če jo bo zategnil na 20Nm pa 2x po 180stopinj nima kja bit tak je za 16V motor, 8V motor pa tud ni glede tega kaj vlke razlike. Itaq sm pa ti povedal da polek garniture dihtung dobiš na listeku napisano kako more bit pravilno zategnjena glava, sam kake vlke razlike ne bo to ti 100% povem ker sm že tolk prešraufal da vem približno. Včasih so se glave zategovale na kile sedaj pa je sistem na stopinje in je veliko bolši in veliko bol natančen. Pomej če jo bo zategnil na 1,8kg pa 2x180stopinj je to to sam naj preveri prvo na listek pol pa ni straha.
LP pa se čujema.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Rover 25 / 200 / MG ZR Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6  Naslednja
Stran 3 od 6

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu

phpBB "skin" by DewChugr


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group