Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Blinder Novinec
Pridružen/-a: 27.03. 2011, 11:34 Prispevkov: 7
|
Objavljeno: 25 Jun 2011 10:06 Naslov sporočila: rover 200 vi vžigalna tuljava |
|
|
Živjo
Ali kdo ve ali ima rover 200 vi eno ali dve vžigalni tuljavi? _________________ bubbleeye |
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
Objavljeno: 25 Jun 2011 11:01 Naslov sporočila: |
|
|
To je 1.8 motor ne? Potem ima 2 tuljavi. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Blinder Novinec
Pridružen/-a: 27.03. 2011, 11:34 Prispevkov: 7
|
Objavljeno: 25 Jun 2011 17:18 Naslov sporočila: |
|
|
1.8 vvc ja. torej dve tuljavi? _________________ bubbleeye |
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
Objavljeno: 25 Jun 2011 18:20 Naslov sporočila: |
|
|
Dve tuljavi sta ja, VVC pa je itq samo razlika v sesalnem kolektorju. Sicer pa daj pokrov dol, drzijo ga 3 šraufi pa tocno vidis. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Marko Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52 Prispevkov: 268 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 29 Jun 2011 18:34 Naslov sporočila: |
|
|
h4ck je napisal/a: | VVC pa je itq samo razlika v sesalnem kolektorju. |
VVC je še kaj več kot pa sesalni kolektor V osnovi je tole variabilno krmiljenje ventilov, ki pa je blazno zakomplicirano in je tudi zelo dobro. Zraven pa pride še kaka glava z večjimi sesalnimi in izpušnimi kanali ter večjimi ventili serijsko, kar na koncu prinese kar nekaj dodatnih konjev. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
Objavljeno: 29 Jun 2011 20:13 Naslov sporočila: |
|
|
In na koncu sta dve tuljavi ? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|