Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
TriCikl Administrator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 15:41 Prispevkov: 441 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 01 Jun 2009 20:31 Naslov sporočila: Uporabniške izkušnje |
|
|
Tu lahko vsak uporabnik objavi nekakšen "test" avtomobila, ki ga vozi ter na koncu izpostavi pluse in minuse. Pa tudi kakšna fotografija je dobrodošla. _________________ Prelude To Disaster |
|
Nazaj na vrh |
|
|
aston Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 02.10. 2009, 15:17 Prispevkov: 153 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 19 Jan 2010 15:11 Naslov sporočila: |
|
|
Naj vam predstavim Roverja 100 in njegove dobre in slabe lastnosti.
Predvsem mi je avto všeč, ker je nekaj posebnega in ga ne vidiš za vsakim vogalom. Rover 100 oziroma Metro na angleškem trgu je bil predstavljen leta 1990. Karoserija je bila v osnovi od starejšega modela Austin Metro, ki izvira iz začetka osemdesetih let. Rover 100 se je na Angleškem trgu sprva dobro prodajal dokler ga ni povozil čas in konkureca. Na ostalih trgih zaradi slabega slovesa njegovega predhodnika ni požel večjih uspehov. Leta 1995 je doživel facelift in bil leta 1997 dokončno umaknjen iz proizvodnje. Bili so opremljeni z k-series mašinami 1.1-44kw, 1.4-55kw, 1.4 16v-74kw. Precej priljubljena je bila gti verzija z 105 konji, nekaj gti primerkov najdemo tudi pri nas. Obstajala je tudi kabrijo verzija vendar jih je bilo narejenih zelo malo.
plusi: -odlične vozne lastnosti, okreten, dobra lega na cesti
-dober položaj za volanom
-glede na majhnost avtomobila dovolj prostora spredaj
-glede na moje dosedanje iskušnje precej zanesljiv
-dober menjalnik
-majhna poraba
-odlično hydrolastic vzmetenje, enako kot pri tastarem miniju
-za ta avtomobilski razred dokaj kvalitetna notranjost
-v primeru gsi ali gti verzije dosti opreme in še boljša notranjost
-kabrijo in gti verzija po mojem mnenju prikupna na pogled
minusi--RJA, RJA in še enkrat rja, avto žal izjemno hitro rjavi in to povsod
ne le na določenih mestih ponavadi se rja najprej prikaže pri
zadnjih kolotekih. V primeru praske ali poškodbe na laku se rja
od tam širi pod lakom kot rakasto tkivo in ščasoma naredi luknjo.
Vzrok za takšno rjavenje je verjetno smrtonosna kombinacija
nepocinkane karoserije, nekvalitetnega železa, in takoimenovanih
vodnih pasti, to so točke na podvozju kjer se nabira voda, sol in
umazanija ta voda potem, ker ne more odteči, zastaja in povzroča
prerjavelo pločevino. Naj povem, da vsi ostali Roverji rjavijo
bistveno manj, ne vem točno zakaj, verjetno imajo pocinkano
karoserijo.
-dragi in teško dostopni rezervni deli
-v primeru nesreče nevaren avto
-kot na ostalih Roverjih težave z tesnilom glave
še moja dva face to face
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
TriCikl Administrator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 15:41 Prispevkov: 441 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 19 Jan 2010 15:53 Naslov sporočila: |
|
|
@Aston, pohvalno.
Ponavadi roverji tja nekje do letnika 98 res rjavijo - predvsem po obrobah blatnikov, nekateri modeli manj nekateri bolj, podvozje je pa načeloma nedotaknjeno. Na novejših modelih pa ni več rje čisto nikjer. _________________ Prelude To Disaster |
|
Nazaj na vrh |
|
|
james103 Novinec
Pridružen/-a: 12.08. 2013, 07:53 Prispevkov: 1 Kraj: uk
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|