Rover Seznam forumov Rover
Rover-MG forum
 
Zasebna sporočilaZasebna sporočila

PrijavaPrijava  Registriraj seRegistriraj se


Tvoj profil  Išči  Seznam članov  Pogosta vprašanja  Skupine uporabnikov



Dihtunge (Tesnila)
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Rover 25 / 200 / MG ZR
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Dreadish
Uporabnik


Pridružen/-a: 14.02. 2010, 22:41
Prispevkov: 63

PrispevekObjavljeno: 03 Mar 2010 01:19    Naslov sporočila: Dihtunge (Tesnila) Odgovori s citatom

Ok, sigurno ste se že o tem pogovarjali, jaz sem malo bral po internetu in sicer zadeva je takšna! Kot vemo vsi jamrajo kako rada tesnila puščajo na roverih. Možnost da se to zgodi je seveda večja če žgeš pri še mrzlem motorju. Nekateri pravijo da je bolje preventivno menjat tesnilo preden popusti ker je te škoda manjša. Kakšna je sploh škoda če spusti in morš popravit ko je voda in olje skupaj?
Jaz osebno sicer ne vem če je na mojem avtu že bila kdaj menjano tesnilo , je pa suho vse na motorju. Menjaval ravno ne bi rad preventivno če je sedaj ok! Pa tudi ne vem če je že kdaj bilo menjano , mogoče je prvi lastnik že menjal to zadevo kdaj, Avto im 160.000 km prevoženih. Glavni servis tudi dal skozi lansko leto. Pa še to... nekje sem že velikokrat prebral da so te dihtunge rade spuščale na serijah vse do 1998 , za tem letom pa so baje to zadevo popravili. Moj avto je 1999 (1.4 8v 55kw) in me tudi zanima če veste kak je kaj z tem motorjem in tesnilom. A na tem letniku že bolje dihta?
_________________
Ga Ni Very Happy
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sigor
Moderator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46
Prispevkov: 1014
Kraj: Maribor - okolica

PrispevekObjavljeno: 03 Mar 2010 08:50    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pri teh kilometrih jaz ne bi po nepotrebnem menjaval. Lepo vse skupaj preglej, tako zunanjost motorja, predvsem pa olje in hladilno tekočino. Če enega in drugega ne zmanjkuje, če ne opaziš kakih sledi tako imenovane majoneze na pokrovčku olja ali hladilne tekočine, potem je vse OK. Redno spremljaj nivo hladilne tekočine in to je to.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aston
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 02.10. 2009, 15:17
Prispevkov: 153
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 03 Mar 2010 12:34    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Predvsem za MGF, ki imajo Roverjeve 1.8 vvc mašine sem prebral, da marsikdo menja dihtunge že preventivno naprimer že ob nakupu rabljenega. Na teh MG grejo dihtunge najrajši, verjetno zato ker je sredinsko nameščena mašina in ima posledično slabše hlajenje + bolj športen način vožnje. Baje, da se dobijo nevem, če za vse roverje izboljšana tesnila iz boljših materialov, ki držijo bistveno dlje in da skoraj ni primera, da bi ta tesnila popustila, če se ne motim so ta tesnila od Land roverja freelander 1.8, ki ima enako mašno kot mgf, rover 75... Za ostale mašine pa nevem.
Vsekakor je manj dela, če se dihtunga menja predno jo dokončno prebije
predvsem zato, ker je mašina in hladilni sistem po tem ko dihtunga popusti popolnoma zasvinjana z majonezi podobno snovjo- mešanica vode in olja.
Tudi v mojem primeru ne vem kaj naj storim, namreč na obeh Roverjih 111 in 214 imam tik nad alternatorjem v sprednjem desnem kotu mašine tam kjer se stikata glava in blok majhen flek olja, ki nevem kaj pomeni ali je to lahko prvi pokazatelj prebite dihtunge? Drugače olje in vodo kontroliram in ni videti, da se mešata ali zginevata tudi majoneze ni nikjer videti. Pri 214 naj bi bila dihtunga že menjana pri 75.000 km zdaj jih ima 140.000 km. Za 111 pa nevem, če je bila menjana ima pa 120.000 km.
Lahko, da so ti fleki še od kdaj prej.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
chercc
Novinec


Pridružen/-a: 30.04. 2010, 13:42
Prispevkov: 8
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 30 Apr 2010 13:51    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Najprej lp vsem, sem nov v družbi lastnikov roverja in me zanima kako je kaj s to dihtungo. Imam roverja 214 1997 letnik z 117k prevoženih kilometrov in me zanima, če je smiselno preventivno menjat dihtungo,, ki konec koncev ni nevem kako velik strošek(še posebej, če primerjaš s stroškom, ki lahko nastane, če enkrat pride do mešanja olja in vode). Kolega, ki je imel roverja 216 je pri teh kilometrih menjal in potem več ni imel težav. Zaenkrat še ni sledi t.i. majoneze, voda za hlajenje pa izgleda mogoče že malce sumljivo. V naprej hvala vsem za pomoč.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
saash
Uporabnik


Pridružen/-a: 27.09. 2009, 20:27
Prispevkov: 87
Kraj: ljubljana

PrispevekObjavljeno: 30 Apr 2010 14:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

zakaj ti je sumljiva?

ponavadi maš sam 2 opciji:
- ali ti začne zmanjkovat
- ali pa se ti v ekspanzijski posodi začne dela "majoneza" (na mojem bivšem 400, se je najprej tuki, šele potem pa na oljnem pokrovčku)


aja, welcome to "the club" Smile
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
chercc
Novinec


Pridružen/-a: 30.04. 2010, 13:42
Prispevkov: 8
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 30 Apr 2010 14:21    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

saash je napisal/a:
zakaj ti je sumljiva?

ponavadi maš sam 2 opciji:
- ali ti začne zmanjkovat
- ali pa se ti v ekspanzijski posodi začne dela "majoneza" (na mojem bivšem 400, se je najprej tuki, šele potem pa na oljnem pokrovčku)


aja, welcome to "the club" Smile
sumljiva je, ker pač ne deluje najbolj čisto. sem gledu enga drugega preden sem se za tega odloču, kao isto prevoženih, sam je mel 17x bolj znucan volan in menjalnik, pa ko sem zamašek za olje in vodo ven vzel je blo par centi oblog gor, pri temu pa recimo ni nič takega, ampak moj kolega mi je pač svetoval naj raje zamenjam tesnilo. mislim, avto je res lep in bom raje menjal po potrebi, sam pač rad bi bil ziher, da je že potrebno, kot že rečeno ni velik denar, ampak, zakaj pa bi ga porabljal po nepotrebnem Very Happy

p.s.: bom tut predstavu vozilo, po tem, ko mu privoščim kopel
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
cloud
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 17.03. 2010, 16:37
Prispevkov: 103

PrispevekObjavljeno: 30 Apr 2010 16:31    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Amerikanci (sam jih ne obožujem) imajo en lep rek:

If it's working ain't touch em.

Po naše bi bilo nekaj takšnega:
Če dela, ne šlataj!
_________________
... ni lepo, ko te gume prehitevajo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Josip
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59
Prispevkov: 377

PrispevekObjavljeno: 30 Apr 2010 16:42    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Glej kot si napisal prejt, bolše preventivno menjat kot pa čakat, da se ti pomešata olje pa voda ker je strošek potem večji. Pri obeh je enak strošek, vse boš moral enako naredit in to popolnoma enako kot da ti jo je neslo al pa ne. Počakaj da ti začne dajat znake da ti je dihtungo prepihalo, edino če te denar srbi pa pol ni panike, lahko pripraviš kakih 400-500€ pa boš mel motor skoraj ko nov.

Jaz na tvojem mestu nebi nič kaj menjeval dokler ne crkne.
LP.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
chercc
Novinec


Pridružen/-a: 30.04. 2010, 13:42
Prispevkov: 8
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 02 Maj 2010 16:50    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Na netu se prodaja set tesnil za 60€, sigurno ste že opazli, pa me zanima a ta zadeva je tko kot mora bit, ker je cena kr nizka po mojem mnenju.

gre za tole zadevo:

http://www.avtooprema.si/oglas5227_rover+set+tesnil+glave.html

tnx
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Josip
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59
Prispevkov: 377

PrispevekObjavljeno: 02 Maj 2010 18:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja cena je zihr za ta set tesnil ki so na sliki, za tisto izboljšano verzijo tesnila glave, ki je dvoslojno plehnato tesnilo boš pa odštel več kot 100€, ker če pogledaš to tesnilo glave je že tu videt bol slabo ko ono in to tesnilo je zelo zelo tanko, kot orginal in ti nebo tako dolgo zdržalo. Pa še neki morš vedet, ko boš glavo zbrusil rabiš tudi debelejše tesnilo. Tako da ti priporočam da če boš kupoval ta set tesnila vzem tega ko je dvoslojno je debelo okol 3mm in je dost trpežnejše ko ono ki je na sliki. In ko boš prevzemal robo vse preglej da nebo kaj falilo.
LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
chercc
Novinec


Pridružen/-a: 30.04. 2010, 13:42
Prispevkov: 8
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 02 Maj 2010 19:26    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Josip je napisal/a:
Ja cena je zihr za ta set tesnil ki so na sliki, za tisto izboljšano verzijo tesnila glave, ki je dvoslojno plehnato tesnilo boš pa odštel več kot 100€, ker če pogledaš to tesnilo glave je že tu videt bol slabo ko ono in to tesnilo je zelo zelo tanko, kot orginal in ti nebo tako dolgo zdržalo. Pa še neki morš vedet, ko boš glavo zbrusil rabiš tudi debelejše tesnilo. Tako da ti priporočam da če boš kupoval ta set tesnila vzem tega ko je dvoslojno je debelo okol 3mm in je dost trpežnejše ko ono ki je na sliki. In ko boš prevzemal robo vse preglej da nebo kaj falilo.
LP
kje pa tole dobit?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Josip
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59
Prispevkov: 377

PrispevekObjavljeno: 02 Maj 2010 21:49    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja tega pokliči ko si dal link pa mu povej kaj rabiš sej pa mu piše da ma na zalogi več vrst tega, tud tista tesnila ki so izboljšana tak da verjetno ma on.
Če ne pa jih dobiš v vsaki trgovini z avtodeli so pa cene okol 100-150€ odvisno od proizvajalca in vsega.
LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
chercc
Novinec


Pridružen/-a: 30.04. 2010, 13:42
Prispevkov: 8
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 03 Maj 2010 15:42    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

no, sem kontaktiru tega človeka in mi je reku, da ima 5 slojno dihtungo iz jekla, ki pa tudi ni 3 mm debela, ampak je tanjša. rekela pa mi je tudi, da če je potrebno glavo več kot 1mm zbrusit, da naj motor stran vržem Question
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Josip
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59
Prispevkov: 377

PrispevekObjavljeno: 03 Maj 2010 22:44    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

chercc nisi me dobro zastopil. Jz sm reku sam za tesnila da so tolk debela in to sm na oko ocenil nism pa ga meril. Sm samo rekel da je debelejše in trpežnejše kot orginal. Noben pa ni omenil da boš moral glavo zbrusit za 1mm ker je niti ne moreš tolko ampak to se zbrusi glih tolko da se preravna to pa je okol 2 stotinke milimetra. Ker če bi jo zbrusil 1mm bi mel že ventile v batu. Ti sam nabavi to debelejšo dihtungo pa boš mel mir.
Lepo rihtaj pa zrihtaj do srečanja da se pol tam vidimo.
LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
chercc
Novinec


Pridružen/-a: 30.04. 2010, 13:42
Prispevkov: 8
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 17 Maj 2010 19:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ni glih ta prava tema, ampak glede na to, da sem večino stvari tle spraševal bom še dodatne informacije kr tle povprašu. no poleg dihtunge bom menju tdi ostale stvari, pa me zanima, kak bi vedu kakšen napenjalec rabim. tip, ki rihta dele me je vprašu a mam ročni ali avtomatski napenjalec in seveda nimam pojma, kakega rabim. hvala že v naprej
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Rover 25 / 200 / MG ZR Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu

phpBB "skin" by DewChugr


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group