Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
z0k1 Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 08.11. 2009, 18:04 Prispevkov: 226 Kraj: MB - Ptuj
|
Objavljeno: 11 Nov 2009 21:20 Naslov sporočila: Pomoč - ne vžge... :( |
|
|
Kot sem že predstavil svoj avto, gre za Rovera 214 1.4Si '98.
No moji simptomi so sledeči:
- Ko dam kontakt se lučke na armaturki normalno prižgejo, ter SRS lučka se vgasne
- tudi sliši se da bi naj pumpa potegnila benzin (ali je tisto ob kontaku zvok od česa drugega?)
- avto ima tudi iskro na razdelilni kapi
Mašina se obrača, ampak preprosto ne vžge.
Avto sem pripeljal domov, z težavo: izgleda da je prejšnji lastnik namestil neoriginalen alternator, ter ga provizorično montiral. Zadeva se je povesla za par mm in lopatice so začele šobati po spodnjem nosilcu, kateri drugače drži originalen alternator...
Avto je stal doma približno 12dni, ker nisem imel časa zanj... Ko sem ga končno imel, sem poskusil avto prižgati, da bi šel do mehanika. Vendar sem ugotovil, da mi je v teh 12 dneh izpraznilo oba akumulatorja (ja 2 imam noter). Ko sem močnejši akku napolnil, mi avto ni več hotel prižgati. Motor se vrti, tudi benzin se je prvotno vohal, ampak avto ni zagnal. sedaj pa se mi zdi, kot da se niti benzin ne voha...
Alternator sem porihtal, da je tak ko more bit. Naj omenim, da mi je pred cca. 6meseci odpovedala vžigalna tuljava in mi jo je mehanik zamenjal skupaj s svečkami. Vendar tokrat imam iskro na kapi in na svečkah.
Ima kdo kako idejo/predlog, kako ga zagnat oz. kaj še poskusit?
Prav tako, glede tega kako mu je uspelo izpraznit 2 akumulatora v 12dneh (50Ah, 450A + 74Ah, 680A)... Luči in akustika so bile ugasnjeni (edino kaj je blo, lučka od radia je blinkala, ker sem blendo dol vzel...)
Hvala vnaprej za predloge.
Lp _________________ United-Team Audio Garage 2low4you
SPL Dynamics XTR-380D2 @ Aurora 1600.1
Blaupunkt Velocity VPc 542 PRO @ Pioneer GM-5300T
Blaupunkt GTx 542 SC @ Pioneer AVH-P5000DVD
dB Team United: http://united-team.mojforum.si/ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
KrajncB Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 15.09. 2009, 20:11 Prispevkov: 382 Kraj: maribor
|
Objavljeno: 11 Nov 2009 22:36 Naslov sporočila: |
|
|
ja če ne smrdi več po bencinu, pa ga nalij, le glej da nimaš tanka praznega
drugače pa pri kolegu so bile iste težave, najprej ga je jezil tale filter ali kaj že je,
odvij lajtngo in probaj dat kontakt, če bencin teče potem ni to,
eto tukaj sem povečal in prilimal
drugače pa mu je pozneje zablokirala blokada vžiga, tako da jo je dal odstranit in sedaj avto lepo vžge |
|
Nazaj na vrh |
|
|
TriCikl Administrator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 15:41 Prispevkov: 441 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 11 Nov 2009 22:41 Naslov sporočila: |
|
|
Glede na to, da ti je spraznilo akomulatorja je očitno napaka na električni napeljavi.
Nekaj ne razumem, bencinska pumpa se sliši, elektrika pride do svečk avto pa ne vžge? _________________ Prelude To Disaster |
|
Nazaj na vrh |
|
|
z0k1 Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 08.11. 2009, 18:04 Prispevkov: 226 Kraj: MB - Ptuj
|
Objavljeno: 11 Nov 2009 23:05 Naslov sporočila: |
|
|
@KrajncB: bencina je blo nazadnje še 1/4 tanka, tak da bi ga moglo bit dovolj. bom pa jutri preveril po sliki...
@TriCikl:ja, pravilno si razumel... _________________ United-Team Audio Garage 2low4you
SPL Dynamics XTR-380D2 @ Aurora 1600.1
Blaupunkt Velocity VPc 542 PRO @ Pioneer GM-5300T
Blaupunkt GTx 542 SC @ Pioneer AVH-P5000DVD
dB Team United: http://united-team.mojforum.si/ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 11 Nov 2009 23:25 Naslov sporočila: |
|
|
Čudna stvar, vse kar bi lahko bilo sumljivo, dela. Jaz bi še vseeno preveril svečke, meni sta zadnjo zimo odpovedali dve naenkrat, po nekaj več kot 10.000 km. Na koncu avto niti vžgal ni več. Pa na kaj vse smo posumili, na koncu šele na svečke. Vzami jih ven, dobro preglej.
Ampak to z akumulatorjem je še bolj čudno. Očitno ti en porabnik "dela". Kakšna pa je bila tuljava, ki je bila vgrajena ob menjavi?
Morda pa je težava v razdelilni kapi ali pa v prstanu?
To je vse, kar mi pride na pamet. Ja, pa filter goriva, kot je že bilo omenjeno.
Boš videl, na koncu bo kaka malenkost _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
z0k1 Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 08.11. 2009, 18:04 Prispevkov: 226 Kraj: MB - Ptuj
|
Objavljeno: 11 Nov 2009 23:59 Naslov sporočila: |
|
|
hmm, tuljava je bila kupljena pri regnemeru, naj bi bila prav za ta avto - nova.
kaj se akkujev tiče, mi je avto stal že tudi po 3 tedne, ko ga nisem potreboval, pa ni bilo porabe, takrat je bila ista oprema (akustika in vse ostalo) in samo 1 akumulator v avtu...
Kapo sem ravno danes imel narazen vzeto in jo spucal, tak da dela, pa na svečki se iskri, če poleg naslonim kapico...
Na žalost nimam primernega ključa za odstranitev svečke... :/ _________________ United-Team Audio Garage 2low4you
SPL Dynamics XTR-380D2 @ Aurora 1600.1
Blaupunkt Velocity VPc 542 PRO @ Pioneer GM-5300T
Blaupunkt GTx 542 SC @ Pioneer AVH-P5000DVD
dB Team United: http://united-team.mojforum.si/ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
z0k1 Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 08.11. 2009, 18:04 Prispevkov: 226 Kraj: MB - Ptuj
|
Objavljeno: 12 Nov 2009 20:07 Naslov sporočila: |
|
|
sem danes ugotovil, da sem zapravil 14-15 ključ, tako da nisem mogel dol vzet...
bom jutri poskusil in preveril, ko bom imel tudi več časa, ter ključ pri roki. _________________ United-Team Audio Garage 2low4you
SPL Dynamics XTR-380D2 @ Aurora 1600.1
Blaupunkt Velocity VPc 542 PRO @ Pioneer GM-5300T
Blaupunkt GTx 542 SC @ Pioneer AVH-P5000DVD
dB Team United: http://united-team.mojforum.si/ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
z0k1 Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 08.11. 2009, 18:04 Prispevkov: 226 Kraj: MB - Ptuj
|
Objavljeno: 13 Nov 2009 17:55 Naslov sporočila: |
|
|
Tak, filter odtegnil, dal kontakt in je bencin šprical skozi, kot da mam fintano v avtu, tak da pumpa te ni...
sem vzel narazen fertajler kapo in gledal če mi slučajno rotor ne bi delal, vendar se bp vrti in tudi iskra pride skozi...
kaj pa zdaj?
svečke so edino, kaj še res nisem pogledal, ker nimam ključa in upam da bo jutri imel mehanik čas, da se oglasi in pogleda...
počasi sem že obupal nad njim... sem tudi alarm odklopo (prejšnji lastnik je nekaj po svoje vgrajeval - ni original alarm, kolko je meni znano, ker je z žicami naredo zmešnjavo katero sem zdaj malo reševal), vendar je rezultat isti... _________________ United-Team Audio Garage 2low4you
SPL Dynamics XTR-380D2 @ Aurora 1600.1
Blaupunkt Velocity VPc 542 PRO @ Pioneer GM-5300T
Blaupunkt GTx 542 SC @ Pioneer AVH-P5000DVD
dB Team United: http://united-team.mojforum.si/ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
KrajncB Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 15.09. 2009, 20:11 Prispevkov: 382 Kraj: maribor
|
Objavljeno: 13 Nov 2009 18:14 Naslov sporočila: |
|
|
potem pa preveri senzor na odmični gredi, če je ta šel po gobe ampak bojim se da ga sam neboš moral zmerit ( avtoelektričar)
drugače pa še preveri elektro napeljavo _________________ pod mojim roverom je vedno luža , ko konji švicajo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
TriCikl Administrator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 15:41 Prispevkov: 441 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 13 Nov 2009 18:15 Naslov sporočila: |
|
|
Ja če motor dobi bencin, potem je lahko kriva samo elektrika. Sledi z voltmetrom do svečk nekje se verjetno ustavi. _________________ Prelude To Disaster |
|
Nazaj na vrh |
|
|
z0k1 Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 08.11. 2009, 18:04 Prispevkov: 226 Kraj: MB - Ptuj
|
Objavljeno: 13 Nov 2009 18:27 Naslov sporočila: |
|
|
še eno vprašanje imam: kako hitro se približno rotor v kapi vrti?
ker se mi je zdel dokaj počasen pri obračanju, in bi mogoče to lahko bila težava...
Še video:
_________________ United-Team Audio Garage 2low4you
SPL Dynamics XTR-380D2 @ Aurora 1600.1
Blaupunkt Velocity VPc 542 PRO @ Pioneer GM-5300T
Blaupunkt GTx 542 SC @ Pioneer AVH-P5000DVD
dB Team United: http://united-team.mojforum.si/ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Josip Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59 Prispevkov: 377
|
Objavljeno: 13 Nov 2009 20:20 Naslov sporočila: |
|
|
Ja dokaj hitro naj bi se. Sam po teoriji če gledaš da na vsak drug gib bata je ekspanzija(užig) pomoje bi se vrtel pol počasneje kot pa sam motor, torej pri 800obr/min motorja bi se rotor vrtel z 400obrt/min. Mogoče pa se motim.
Sam po moje je tak. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Marko Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52 Prispevkov: 268 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 14 Nov 2009 01:25 Naslov sporočila: |
|
|
Dejansko se vrti z polovičnimi obrati glavne gredi oz. polovičnimi obrati mašine (ker je direkt na odmično nasajen). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
KrajncB Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 15.09. 2009, 20:11 Prispevkov: 382 Kraj: maribor
|
Objavljeno: 14 Nov 2009 08:05 Naslov sporočila: |
|
|
ja mislim da glede vrtenja prstana nima nič veze ker ali se vrti ali pa nena, če se ne je šla jermenica kar v tem primaru ni mogoče če pa se pa mora dati iskro
probaj dobit električarja
ker kolegu je prejšnjič ostala 200 na bencinski, pripeljal se je, tankal, vžgal pa več ni
vzrok: zaklenitev računalnika oziroma kode več ni prepoznal, tako da so mu izklopli kodo vžiga, blokado motorja izklopli, nastavli na novo centralno, sedaj mu utripajo žmigavci ko ga zaklene in odklene
cena 250 evrov _________________ pod mojim roverom je vedno luža , ko konji švicajo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
z0k1 Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 08.11. 2009, 18:04 Prispevkov: 226 Kraj: MB - Ptuj
|
Objavljeno: 15 Nov 2009 21:39 Naslov sporočila: |
|
|
no, danes je bil končno mehanik pri meni kateri je ugotovil sledeče (ni me bilo zraven, ker sem bil zdoma in sem dobil pretolmačeno verzijo):
baje da mi računalnik ne odpre loput za vbrizg goriva. Gorivo pride do motorja, ne pa tudi vanj in da je najverjetneje kriv računalnik.
Ima kdo kako idejo, kje dobit poceni računalnik za ta model in kolko sploh stane ter ali se splača nabavit nov računalnik?
Hvala. _________________ United-Team Audio Garage 2low4you
SPL Dynamics XTR-380D2 @ Aurora 1600.1
Blaupunkt Velocity VPc 542 PRO @ Pioneer GM-5300T
Blaupunkt GTx 542 SC @ Pioneer AVH-P5000DVD
dB Team United: http://united-team.mojforum.si/ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|