Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
andy Uporabnik
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 17:59 Prispevkov: 59
|
Objavljeno: 22 Feb 2013 07:15 Naslov sporočila: |
|
|
to se pa zdaj preverja. bomo vidli če se bo dalo kaj rešit. je pa bil senzor stari vseeno vničen, ker ga je zmeril. Lambda sonda pa drugače baje dela, čeprav tester tudi po brisanju napake vedno zazna napako nekje na njej. mogoče posledično kaže napako na obeh stvareh. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
andy Uporabnik
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 17:59 Prispevkov: 59
|
Objavljeno: 22 Feb 2013 10:00 Naslov sporočila: |
|
|
Preštudiral sem že celo vezje..in res je camshaft position po shemi z autodate povezan z oxygen senzorjem. Se pravi lambda deluje, torej je problem še vedno pri camshaft senzorju da zazna napako na obeh? v avtu poka v izpuhu in ni miren prosti tek. je lahko napaka na ECU-ju, čeprav izpiše tester drugo? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
stanley Roveraš
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 22 Feb 2013 10:49 Naslov sporočila: |
|
|
Snem si z neta Rover75_petrol_engine_management, tu notri vse piše kako in kaj ter kak signal in napetosti morajo biti na vhodu ali izhodu senzorjev.
Če ti poka iz avspuha je lahko problem tudi vžig (tuljave, ter kabli ali povezava do tuljav) .
Camshaft ima napajalno napetost 12V izhod pa pravokotni pulzi.
Drugače imam jaz doma oba senzorja Camshaft in Crankshaft , ki sta še dobra. Lahko ti jih posodim, da boš lahko ugotavljal kateri je šel.
Iz kje pa si? _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
andy Uporabnik
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 17:59 Prispevkov: 59
|
Objavljeno: 22 Feb 2013 12:39 Naslov sporočila: |
|
|
hvala stanley. to bo mi jutri preverjal, avto je pri mehaniku. Sem pa okolica gornje radgone. Res? to bi blo super za probat..bi ti bil ful hvaležen. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
andy Uporabnik
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 17:59 Prispevkov: 59
|
Objavljeno: 22 Feb 2013 13:15 Naslov sporočila: |
|
|
zdaj so me klicali. nekaj je bilo na varovalkah, stari senzor dela, novi pa ne(pa naj bi bil primeren za ta avto..je pa oni brez kabla). Računalnik več ne zazna napake, razen na drug lambdi (ki pa je res nisva našla, oz je očitno ta avto nima)!? Še vedno pa je rahlo nemiren, verjetno kje kaka mehanska napaka, ampak mene tolko ne moti. svečke so nove, tester pa tudi ne pokaže napak na vžigu in kablih. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
andy Uporabnik
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 17:59 Prispevkov: 59
|
Objavljeno: 22 Feb 2013 15:38 Naslov sporočila: |
|
|
pa še to...gledam račune servisev in ni bil menjan filter goriva očitno že kar dolgo..a je lahko to vzrok nemirnega delovanja? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
Objavljeno: 22 Feb 2013 15:56 Naslov sporočila: |
|
|
Ne filter goriva prezivi avto in se ne menja(ni predvidene menjave) + da ne povem če ga boš menjal je zelo drag(preko 200€).
Je pa res da zna bit problem ce ni fiksno noter in razpade(takrat ti lahko ugasne, nemirno laufa)
Preveri na ang forumu http://www.the75andztclub.co.uk za problemom 'FOC', dobi se taki orazn zatič, z katerim odpravis napako.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
andy Uporabnik
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 17:59 Prispevkov: 59
|
Objavljeno: 22 Feb 2013 16:28 Naslov sporočila: |
|
|
hvala..našel kako to zgleda. mislim da bom to naslednje poskusil. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
andy Uporabnik
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 17:59 Prispevkov: 59
|
Objavljeno: 23 Feb 2013 19:08 Naslov sporočila: |
|
|
evo porihtano..avto zdaj več ne zazna napak, razen kao sonda 2, ki je pa ta avto sploh nima. prosti tek je veliko bolj miren, obrati so na mestu, le tu pa tam čist malenkost se sliži da pocuka. Isto se zgodi med vožnjo ko grem v dolgi ovinek..nevem mogoče kje kabel zraven pride..vglavnem mene ne moti, ker skor neopazno. Zahvaljujem se vsem za nasvete in pomoč. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
Objavljeno: 24 Feb 2013 01:20 Naslov sporočila: |
|
|
In kje je bil problem ? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
andy Uporabnik
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 17:59 Prispevkov: 59
|
Objavljeno: 24 Feb 2013 10:37 Naslov sporočila: |
|
|
v inštalaciji, zgoreli dve varovalki. je pa nova lambda zdaj tudi. Avto zdaj bolje vžiga, bomo vidli kak bo s porabo. Med vožnjo teče motor lepo.
Motor v prostem teku po mnenju mehanika občasno spušča en cilinder..kabli prebijajo al premalo goriva, svečke so nove. ob rahlem dodajanju gasa se umiri in laufa lepo..med vožnjo se nič ne opazi. Mislil sem da so prenizki obrati..650 nekje je, samo gledam na youtube pa slike da majo vsi tak. v servisni sicer piše 750+-50. tester ne pokaže nobene napake. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
Objavljeno: 24 Feb 2013 22:20 Naslov sporočila: |
|
|
Nevem zakaj šparaš na kablih? To menjaš, če še pa ni to pa so tudi lahko krive vzigalne tuljave. Kaj bi naj spuscal en cilinder? Ce bi blo premalo goriva, bi ti med voznjo cukal, nebi imel moci... to ni logike. Obrati pa so prenizki, morejo bit kar okrog 750-800.
P.S : katere varovlake lahko pregorijo, da ti kaze tester take napake? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
andy Uporabnik
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 17:59 Prispevkov: 59
|
Objavljeno: 24 Feb 2013 22:59 Naslov sporočila: |
|
|
Torej so pri ogretem motorju res tam pred 800? nevem, tak mi je rekel mehanik, jaz nisem videl kaj je menjal. verjetno te tista ki je nekak povezana z delovanjem senzorja odmične gredi. saj glih gledam da si mi na avtomobilizem tudi odgovoril za kable pa to ja. Sem vprašal mehanika pa je rekel da tester ne zazna na tem napake..bom vseeno kar nove vzel ja.
Avto naj bi se slišalo kot da gre pri teh nizkih obratih po treh cilindrih samo občasno, iz izpuha pa se sliši da ni mirno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
Objavljeno: 24 Feb 2013 23:31 Naslov sporočila: |
|
|
Tester nebo zaznal ce so kabli slabi(ce prebijajo), za tuljave pa bi moralo kazat(missfire pa št. cilindra). Kabli so res minimalni strošek, nevme ste preverili GAP na svečki? Ker jaz sem imel probleme, da avto ni pospeševal pa cukal(smo nastavli gap na 0.7 do 0.8mm, namesto tovarniških 1.0mm)
Ja res je 800, sem prej skocil pogledat in je 800(ful mirnih obratih).
Ste ocistili tudi loputo? Da ne vleče kje avto "fuš" lufta? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
andy Uporabnik
Pridružen/-a: 20.08. 2012, 17:59 Prispevkov: 59
|
Objavljeno: 24 Feb 2013 23:43 Naslov sporočila: |
|
|
tega na svečkah nismo preverjali..delal je s starimi tako in temi novimi dela isto zdaj, samo pravim pri meni med vožnjo gre avto normalno, pa mislim da kar pospeši fajn, no nevem.
Loputa naj bi bila očiščena, in ja manjkala je ona objemka na gibljivi cevi in je tudi gor dana zdaj, tak da tu more bit ok, bom še jutri enkrat spucal pa preveril. je pa še to..opazil sem niko piskanje pri sesalnem kolekturju ko je motor ogret in ugašnjen!? če to mogoče kaki znak..nevem.
Hvala za info o obratih..
Autodata pravi da je vzrok za idle speed- to low ravno pri tej loputi (throttle valve), senzorju za položaj lopute, ali na idle air control (AIC) valve/idle speed control actuator..to slednje nevem točno kaj je?
Nazadnje urejal/a andy 25 Feb 2013 00:11; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|