Rover Seznam forumov Rover
Rover-MG forum
 
Zasebna sporočilaZasebna sporočila

PrijavaPrijava  Registriraj seRegistriraj se


Tvoj profil  Išči  Seznam članov  Pogosta vprašanja  Skupine uporabnikov



ventilator pri vklopu klime je glasen
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Rover 75 / MG ZT
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
stanley
Roveraš


Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17
Prispevkov: 571

PrispevekObjavljeno: 05 Apr 2012 15:31    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

To je ta upor.


http://si.farnell.com/te-connectivity-cgs/hsc100r47j/resistor-100w-5-0r47/dp/1174281

Originalni so 0.3R - 75W. To pomeni, da je hitrost malo večja kot pro 0.47R upornosti.

Da se tudi paralelno dva vezat, da dobiš približno 0.3R.

Naprimer 6R8 daš dva paralelno in imaš 3R4 pa še 200W Wink

Varjanta je še mehki zagon z večjim uporom in relejem, saj pri vklopu klime takoj vklopi najvišjo hitrost kar pa je smrt za ščetke.

Če bo kdo najdu kako shemo na netu kako je to zvezano in bom točno povedal.
_________________
Vozi se kot gentelman.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
stanley
Roveraš


Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17
Prispevkov: 571

PrispevekObjavljeno: 05 Apr 2012 15:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pa še to:

http://www.75ztcommunity.co.uk/fan-resistor-upgrade-t3535-40.html
_________________
Vozi se kot gentelman.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
stanley
Roveraš


Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17
Prispevkov: 571

PrispevekObjavljeno: 05 Apr 2012 16:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tudi ta je zanimiv link:

http://www.75ztcommunity.co.uk/rover-75-fans-controls-boxes-t4904.html
_________________
Vozi se kot gentelman.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Josip Broz
Uporabnik


Pridružen/-a: 09.05. 2010, 14:58
Prispevkov: 39

PrispevekObjavljeno: 06 Apr 2012 21:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

stanley je napisal/a:
To je ta upor.


http://si.farnell.com/te-connectivity-cgs/hsc100r47j/resistor-100w-5-0r47/dp/1174281

Originalni so 0.3R - 75W. To pomeni, da je hitrost malo večja kot pro 0.47R upornosti.

Da se tudi paralelno dva vezat, da dobiš približno 0.3R.

Naprimer 6R8 daš dva paralelno in imaš 3R4 pa še 200W Wink

Varjanta je še mehki zagon z večjim uporom in relejem, saj pri vklopu klime takoj vklopi najvišjo hitrost kar pa je smrt za ščetke.

Če bo kdo najdu kako shemo na netu kako je to zvezano in bom točno povedal.


A je to popolnoma isti rezistor kot tisti na ebayu? Na tistem iz ebaya so že neke žičke pripravljene. Kako pa bi moral to narediti na tem (res trikrat cenejšem)? Nisem glih nek elektronik, ampak menim, da bi to vseeno znal pravilno zvezati. Ali je vseeno preveč zakomplicirano?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
stanley
Roveraš


Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17
Prispevkov: 571

PrispevekObjavljeno: 08 Apr 2012 20:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

To je isti upor samo proizvajalec je drugi.

Originalen upor je menda 0.3R. Žice se pa samo dobro prilota zraven in to je to.

Pri Conradu pa dobiš 0.33R sam je malo dražji. Koda (422959-12)

http://www.conrad.si/ATE-Electronics-100-W-zicni-soupor-%28%22shunt%22%29--aksialno-ozicen-Zica-0.33-Ohm-100-W-5-%25.htm?websale7=conrad-slowenien&pi=422959&Ctx={ver/7/ver}{st/3ec/st}{cmd/0/cmd}{m/websale/m}{s/conrad-slowenien/s}{l/01-aa/l}{sf/%3Cs1%3E422959-12%3C/s1%3E/sf}{p1/875451e5f589f52580f9fd52deab9a72/p1}{md5/2468a2c7ad55321f536035717c060120/md5}
_________________
Vozi se kot gentelman.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LISAC_88
Roveraš


Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03
Prispevkov: 586
Kraj: Železniki

PrispevekObjavljeno: 09 Apr 2012 10:33    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pa se res sliši kadar stopnje ne delajo...? Jaz mislim da mi ventilacija dela, kako najlažje ugotovim?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sigor
Moderator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46
Prispevkov: 1014
Kraj: Maribor - okolica

PrispevekObjavljeno: 09 Apr 2012 20:52    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

LISAC_88 je napisal/a:
Pa se res sliši kadar stopnje ne delajo...? Jaz mislim da mi ventilacija dela, kako najlažje ugotovim?


Tole dobro preberi in boš ugotovil ali ti ventilator dela pravilno ali ne:

http://www.the75andztclub.co.uk/forum/showthread.php?t=1371
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Josip Broz
Uporabnik


Pridružen/-a: 09.05. 2010, 14:58
Prispevkov: 39

PrispevekObjavljeno: 15 Apr 2012 14:44    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Evo, rezistor je naročen. Če bo še kdo naročal, cena na tej internetnio strani je brez DDV, poštnina do Slovenije pa je 5,00 EUR z UPSom. Plačaš s kreditno kartico in to je to. Rezistor bo koštal s poštniono vred nekaj čez 12,00 EUR. Na ebayu ni šanse, da ga dobiš pod 20,00 EUR.

Sedaj pa drug problem. Če je že kdo od vas snemal prednji odbijač, bi ga prosil za navodila oz. koristne nasvete. Na netu sem nekaj našel, vendar se mio zdi, da ni preveč podrobnom opisano. Ali pa ne najdem pravega linka.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sigor
Moderator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46
Prispevkov: 1014
Kraj: Maribor - okolica

PrispevekObjavljeno: 15 Apr 2012 16:28    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sprednji odbijač sem jaz jemal dol dvakrat.

Najprej odstraniš vijake na vrhu, mislim, da jih je 8 ali 9, potem so vijaki še spodaj po celem robu, pa v koloteku.

Najtežje je potem odbijač ob straneh snet s plastičnih nosilcev. Ga držijo tako močno, da se moraš kar malo pomatrat oziroma pogruntat pravi gib. Meni je uspelo, sem pa na eni strani en zob na plastičnem noslicu zlomil, ampak še vedno fiksno drži.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LISAC_88
Roveraš


Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03
Prispevkov: 586
Kraj: Železniki

PrispevekObjavljeno: 08 Jan 2014 13:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zdravo. Imam naslednjo težavo. Ko vklopim klimo mi gre ventilator takoj na največjo hitrost in tam ostane, ni važno ali je avto mrzel, ogret, na mestu, med vožnjo itd. Mad Če klimo izklopim oz. pritisnem ECO, kar klimo izklopi in uporabljam le ventilacijo se ventilator ugasne, kar je prav. Nikoli pa ne vrti na manjših obratih! Kolikor sem bral in iskal je velika verjetnost upor 0.47ohm pri lopaticah. Ali je lahko sploh kaj drugega problem, tako da vem da se lotim zadeve, kakršnekoli informacije? hvala Smile Lp
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sigor
Moderator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46
Prispevkov: 1014
Kraj: Maribor - okolica

PrispevekObjavljeno: 09 Jan 2014 22:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pozdravljen,

najprej preveri, kateri tip motorčka imaš. Ali je to tristopenjski ali dvostopenjski z uporom. Upor je viden skozi lopatice ventilatorja.
Več o delovanju lahko najdeš tukaj:
http://www.the75andztclub.co.uk/forum/showthread.php?t=1371

Če gre za dvostopenjski motorček, mislim da samo enostavno zamenjaš upor in je to to. Pri tristopenjskem je najbolje zamenjat cel motorček za dvostopenjskega z uporom. Serijski upor je menda prešvoh, zato priporočajo močnejšega.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
stanley
Roveraš


Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17
Prispevkov: 571

PrispevekObjavljeno: 10 Jan 2014 10:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Enkrat sem tudi jaz bral o tem in tudi slik je polno. Če se ne motim so notri trije releji za KV6, ki preklapljajo med stopnjami. Lahko bi bila verjetnost, da se je kak kontakt na releju skup zažgal. Moraš prednji odbijač dol potegnt, kar ni veliko dela in ventilator dol. Vse skupaj par vijakov in boš najbolje vidu.

Kako pa veš, da je največja hitrost?
_________________
Vozi se kot gentelman.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LISAC_88
Roveraš


Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03
Prispevkov: 586
Kraj: Železniki

PrispevekObjavljeno: 10 Jan 2014 12:23    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja upor vem da se vidi skozi grill, treba bo razstavit zadevo. Imam tudi rezervni upor, sem pa tudi že posumil kak kontakt releja. Največja hitrost pa vem da je, ker se vrti z visokimi obrati in je res precej glasen.[/quote]
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LISAC_88
Roveraš


Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03
Prispevkov: 586
Kraj: Železniki

PrispevekObjavljeno: 31 Jan 2014 06:53    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zamenjal upor in zadeva deluje Smile
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Rover 75 / MG ZT Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
Stran 3 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu

phpBB "skin" by DewChugr


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group