Rover Seznam forumov Rover
Rover-MG forum
 
Zasebna sporočilaZasebna sporočila

PrijavaPrijava  Registriraj seRegistriraj se


Tvoj profil  Išči  Seznam članov  Pogosta vprašanja  Skupine uporabnikov



Rover 400 - zavore
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Rover 45 / 400 / MG ZS
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
fructal_jabolcnik
Novinec


Pridružen/-a: 28.07. 2011, 19:18
Prispevkov: 9

PrispevekObjavljeno: 28 Jul 2011 19:24    Naslov sporočila: Rover 400 - zavore Odgovori s citatom

Pozdravljeni!
Po pregledu sem ugotovil, da bo treba zamenjati sprednje zavore- na levi strani celo tisti pišton(cilinder), ki stiska zavorne ploščice na disk(razlog je puščanje zavorne tekočine).
Ker zavore na tem modelu niso ravno narejene po mojih občutkih kot dobre, me zanima ali se da to originalno sranje zamenjat s čim boljšim(če je zadeva recimo kompatibilna s kakšno hondo, če že Rover nima za mal boljše zavore).
Torej: Ali obstajajo za ta model (R400, 1.4 16v, l 99, ABS..) kakšne boljše zavore in kje bi se jih dalo najugodneje dobiti.
Alternativa je malo manj interesantna ampak vseeno- stvar moram popravit, tako da me zanima tudi v splošnem, katera trgovina bi imela omenjene kose najugodneje: -sprednji diski, sprednje ploščice, 1x zavorni cilinder(ali kakorkoli se temu reče-tisti del, ki pritišče ploščice skupaj ko zaviraš) ALI pa kakšen komplet s kakšnega avta, s katerim bi se dalo to dejansko ustavit v spodobnem času.
LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Badzo
Roveraš


Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04
Prispevkov: 919

PrispevekObjavljeno: 28 Jul 2011 23:09    Naslov sporočila: Re: Rover 400 - zavore Odgovori s citatom

fructal_jabolcnik je napisal/a:
Pozdravljeni!
Po pregledu sem ugotovil, da bo treba zamenjati sprednje zavore- na levi strani celo tisti pišton(cilinder), ki stiska zavorne ploščice na disk(razlog je puščanje zavorne tekočine).
Ker zavore na tem modelu niso ravno narejene po mojih občutkih kot dobre, me zanima ali se da to originalno sranje zamenjat s čim boljšim(če je zadeva recimo kompatibilna s kakšno hondo, če že Rover nima za mal boljše zavore).
Torej: Ali obstajajo za ta model (R400, 1.4 16v, l 99, ABS..) kakšne boljše zavore in kje bi se jih dalo najugodneje dobiti.
Alternativa je malo manj interesantna ampak vseeno- stvar moram popravit, tako da me zanima tudi v splošnem, katera trgovina bi imela omenjene kose najugodneje: -sprednji diski, sprednje ploščice, 1x zavorni cilinder(ali kakorkoli se temu reče-tisti del, ki pritišče ploščice skupaj ko zaviraš) ALI pa kakšen komplet s kakšnega avta, s katerim bi se dalo to dejansko ustavit v spodobnem času.
LP


1. To kar je tebi šlo k vragu je cilinder v čeljusti. Kakšni so pa ta mali batki? Zarustani ali lepo tečejo - eljust je plavajoča.
2. Kater gume voziš sploh?
3. Kakšne diske imaš spredaj? Enojne ali dvojne? Zadaj so diski ali bobni?
4. Stvar je kompatibilna s Hondinimi zadevami ampak vidim da se ne spoznaš preveč na Hondo. Torej: Hondine zavore so še bolj v kur*u. Japonci so nasplošno znani po prešvoh zavorah za svojo težo avtov. Torej pozabi na to + predrago bi ti bilo.
5. par dejstev se ti ne ujema. Hočeš spodobno ustavljanje ampak noter bi dal pa najcenejše ploščice in diske - torej kak TRW, Bendix, Lucas.
Pač odloči se - želiš kvaliteto ali ugodno, oboje skupaj ne gre.
6. Od navadnih zavor ti priporočam ATEja, imam sam komplet 4diske in ploščice vse na novo, zavira odlično. Ferodo Premier (diski + ploščice) tudi ni slab. Če želiš pa še malo boljšo zadevo potem ostane EBC, Tarox, FERODO DS serija. V tem primeru so samo prednje ploščice od 80-120eur. Vendar ob takih ploščicah pozabi na navadne diske, ampak glej navadne diske od EBCja, Tarox, v skrajni sili Ferodo Premier. Zakaj? Zato ker so navadni klasični diski enostavno premehki in niso nič starani - vse te ploščice imajo visok kvocient trenja zato so precej bolj trde - posledično je tudi zaznati ob zaviranjih zvokove, bolj pobirajo diske itd. razpon delovne temperature imajo 2-3X večji od navadnih klasičnih ploščic, zato je pomebno da diski tudi zdržijo večje obremenitve.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
fructal_jabolcnik
Novinec


Pridružen/-a: 28.07. 2011, 19:18
Prispevkov: 9

PrispevekObjavljeno: 28 Jul 2011 23:17    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zdravo!
Ta mali batki so ok, lepo tečejo. Dejmo rečt da iščem nekaj, kar bi prišlo glede na ceno dovolj vredu... Spet ni treba da je cel cirkus, sem pa želel vprašat(ne nevem kakšne zavore majo honde), če se da namontirat gor kaj drugega.
Bo original kr vredu(recimo) - me pa zanima, v kateri trgovini se da dobit zadevo čim bolj poceni.
Hvala in lep pozdrav
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Badzo
Roveraš


Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04
Prispevkov: 919

PrispevekObjavljeno: 28 Jul 2011 23:26    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Da se montirat druge zadeve ampak nima smisla, ker boš premalo pridobil preveč zgubil pa še predelave so potrebne..

Predlog:
zrihtaj cilinder (po moje najceneje in najbolje rabljenega kje dobit če lahko)
spucaj in namaži male batke
pojdi v autocommerce ali pa motomat, kupi Ferodo Premier diske in premier ploščice (oboje motomat) ali pa ATE komplet v autocomercu.
Raznim Lucas, bendix, TRW in podobnim ploščicam ter kaki delphi diski itd se ogni kolikor se jim da.

Pa namontiraj še ene orng gume pa se boš sigurno ustavil dobro.
Vedi pa da pri Roverju je glaven problem v ABS enoti (zavore so močne, ampak jih ABS omejuje) - enostavno prehitro vklaplja ABS. Komaj da kolo zdrsne ga že vklopi. Sem rekel da bom enkrat stestiral pa vrgel ven varovalko - veliko jih pravi da se razni VIji (imam zavore od VIja) ustavlja precej bolje in agresivnejše brez ABS kot z ABSom.. Rolling Eyes
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
h4ck
Roveraš


Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34
Prispevkov: 927

PrispevekObjavljeno: 29 Jul 2011 10:44    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Nevem kako je pri 400 seriji, ampak pri bivsem 400, sem imel noter TRW - diske in ploščice in je zaviralo kot se spodobi ? Tako da nevem kaj eni delate z avtomobili, da rabite ploščice od 80 do 120€?? Sploh pa kako močne avtomobile imate, da se lahko "hitro" vozite?

Pa še to, lucas je dejansko trw, oz spada pod trw.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Badzo
Roveraš


Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04
Prispevkov: 919

PrispevekObjavljeno: 30 Jul 2011 19:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

h4ck je napisal/a:
Nevem kako je pri 400 seriji, ampak pri bivsem 400, sem imel noter TRW - diske in ploščice in je zaviralo kot se spodobi ? Tako da nevem kaj eni delate z avtomobili, da rabite ploščice od 80 do 120€?? Sploh pa kako močne avtomobile imate, da se lahko "hitro" vozite?

Pa še to, lucas je dejansko trw, oz spada pod trw.


Verjemi mi, zavore se da hitro zakurit. Agresivna vožnja na Vršič je povzročila na 900kg težkem avtu ter prisilno hlajenih diskih da se je kadilo iz bremz. Zavore zakuriš za hec sploh če si agresiven tako s pospeševanjem. No spust je bil pa usoden da mi ploščica po 2000km počila. Enostavno preveč pregret sistem. Ploščice so bile pa Juridove (oh in sploh pohvaljene prvovgradnja na bemflu)

Lucas je pod TRW je pa daleč od TRWja čisto tako za mimogrede. Lucas je drugače Bendix.
TRW je po kvaliteti tudi precej višje kot Lucas in tudi dela za renault original dele..
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
h4ck
Roveraš


Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34
Prispevkov: 927

PrispevekObjavljeno: 30 Jul 2011 21:49    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Badzo je napisal/a:
h4ck je napisal/a:
Nevem kako je pri 400 seriji, ampak pri bivsem 400, sem imel noter TRW - diske in ploščice in je zaviralo kot se spodobi ? Tako da nevem kaj eni delate z avtomobili, da rabite ploščice od 80 do 120€?? Sploh pa kako močne avtomobile imate, da se lahko "hitro" vozite?

Pa še to, lucas je dejansko trw, oz spada pod trw.


Verjemi mi, zavore se da hitro zakurit. Agresivna vožnja na Vršič je povzročila na 900kg težkem avtu ter prisilno hlajenih diskih da se je kadilo iz bremz. Zavore zakuriš za hec sploh če si agresiven tako s pospeševanjem. No spust je bil pa usoden da mi ploščica po 2000km počila. Enostavno preveč pregret sistem. Ploščice so bile pa Juridove (oh in sploh pohvaljene prvovgradnja na bemflu)

Lucas je pod TRW je pa daleč od TRWja čisto tako za mimogrede. Lucas je drugače Bendix.
TRW je po kvaliteti tudi precej višje kot Lucas in tudi dela za renault original dele..


Ja ok, taka vožnja ko jo omenjaš verjamem. Kdaj pa izvaja tko take voznje dnevno ? Da nebos mislo da zagovarjam slabe bremze, sam pretirevat pa tudi ni treba. No jaz osebo nisem imel slabih izkušenj z TRW, tako da bodo tudi moja naslednja odločitev ko bom menjaval zavore.

TRW je tudi prvogradnja v oplih(oz vsaj v moji bivsi vectri je bila)

Lp
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Badzo
Roveraš


Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04
Prispevkov: 919

PrispevekObjavljeno: 31 Jul 2011 13:50    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

TRW ni slab (v končni fazi zalaga renault, ter Hondo), ampak vseeno, ATE ter Ferodo sta še malenkost višje po kvaliteti, cena je pa itak tam tam.

Za agresivnejšo vožnjo itd pa kot sme omenil EBC, DS serija, Tarox itd. Ampak ob uporabi ustreznih diskov.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
h4ck
Roveraš


Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34
Prispevkov: 927

PrispevekObjavljeno: 31 Jul 2011 14:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hm zanimivo, jaz bom namreč v kratkem menjaval zadnje diske in pakne, torej bi blo pametno nabavit ATE? Saj cena ni tako hudo pomembn faktor, ce je zadeva res boljsa.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Badzo
Roveraš


Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04
Prispevkov: 919

PrispevekObjavljeno: 31 Jul 2011 15:54    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jaz sem dal zdaj komplet (vsi 4diski ter ploščice ATE).

Cviljenja ni (razen včasih mi začne nekaj drajsat ampak pritisneš enkrat močno na pedal in je ok), feltne praši tako kot ostale zavore, pobira mi lepo diske tako spredaj kot zadaj, moči je malenkost več, pedal je mehkejši (nova ATE ttekočina za ESP/ABS/ASR), všeč mi je ker diski pridejo pobarvani zato po robovih in po sredini ne roštajo. Meni osebno je zadeva super edino tisto cviljenje ki ga občasno zaznam me moti ampak močnejši stisk na pedalo zavore reši.. Za normalno ter vsakdanjo rabo odličen komplet.
Cena je pa popolnoma sprejemljiva, kaka druga firma (delphi, TRW itd) je mogoče kakih 5-10eur cenejša recimo pri komplet prednjih diskih pa kak evro pri ploščicah. Ni ne em kako draga zadeva.

POglej si v moji temi material Smile
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
fructal_jabolcnik
Novinec


Pridružen/-a: 28.07. 2011, 19:18
Prispevkov: 9

PrispevekObjavljeno: 31 Jul 2011 21:33    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

No, nekaj ponudb sem dobil od raznih trgovcev. Zaenkrat se mi od diskov še najbolj dopadejo Brembo (sej ne da so kašni ekstra, ampak so brembo in po 27E komad, tako da bi verjetno tele)- razen če niso vredu.

Katerih ploščic se je pametno izogibat? Od istega prodajalca imam namreč TRW v ponudbi.

In pa še to: zadnje zavore(boben) - razkopal sem jih, ferode zgledajo ok, tudi bobni zgledajo OK(sem jih tudi malo zdrgnil z brusilnim papirjem in očistil kolikor se je dalo), nisem pa ravno prepričan zakaj mi recimo ročna ne drži skoraj nič. Saila je napeta, ker če jo napnem še malo, potem mi bremza ves čas. Sosed je omenil, da bi lahko krivec bila saila sama(ker se lahko natrga in pol ne moreš niti prov zategnit niti nič...). Na tehničnem za zadnje zavore ni bilo pripomb, tako da mogoče so celo vredu- kaj bi se torej splačalo glede ročne rešit? Ni nujno, bi pa rad imel funkcionalno zadevo(avta ne obrneš z ročno niti po mokrem recimo, tako slabo drži)

LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sigor
Moderator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46
Prispevkov: 1014
Kraj: Maribor - okolica

PrispevekObjavljeno: 31 Jul 2011 21:38    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Glede ročne: kolikor se spomnim, se pri 200-tki ročna nekako sama štela, kako je pri 400-tki pa ne vem. Morda podobno. Tako da ni point v zategovanju zajle.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
fructal_jabolcnik
Novinec


Pridružen/-a: 28.07. 2011, 19:18
Prispevkov: 9

PrispevekObjavljeno: 31 Jul 2011 21:41    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Glede tega nisem ravno prepričan. Pa še tako je da eno od koles drži bolje od drugega(ali je to leva ali desna nisem prepričan)- no recimo da je leva "ok", desna pa nič ne drži.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Colo
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41
Prispevkov: 150

PrispevekObjavljeno: 31 Jul 2011 21:45    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zivjo

Prov naj ti povem, da nisem nek profesionalec v teh zadevah.
Sam imam Roverja 216, spredaj enojni diski, zadaj bobni. Ko sem kupil avto, so mi bremze obubno prijele, skoraj nič. Kupil sem nove Ferodo diske in ploščice, normalno serijo nič racing ali kaj takega. očistit sem dal zavorne cilindre. Bremzanje je sedaj občutno boljše, vendar to ni to. Zavore so za moje pojme še zmerom prešvoh. Od mame Clio 1.2 letnik 2004 boljše bremza, kot ta Rover z novimi diski. Glede na to, da so diski enojni, in niso prisilno hlajeni, se tudi zelo hitro pregrejejo. Jest bi ti priporočal nove dvojne prisilno hlajene diske, ker mene pri roverju še najbol moti to, da bremze slabo primejo in da se zelo prehitro pregrejejo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
fructal_jabolcnik
Novinec


Pridružen/-a: 28.07. 2011, 19:18
Prispevkov: 9

PrispevekObjavljeno: 31 Jul 2011 21:53    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Dobro ajde- recimo da sem itak postal malo bolj umirjen voznik, tako da ne palim zavor vedno, ko sedem za volan- rad imam le, če je sila, da se da s čim ustaviti in občutek imam, da bi se morale original zavore obnašat kanček bolje.

Hec je, da sem imel pred tem avtomobilom Uno Turbo(raketa), ki se je ustavil res vedno- je pa blo vse tipi topi- novi diski, solidne ploščice, 195/45/15 in spuščen je bil za 4cm(podvozje- turnšek, fedri eibach), potem sem ga prodal, se fejst nasral pri naslednjem nakupu (Ibiza Cupra l98)- ki je bila sesuta(prekasno ugotovil), nakar sem pristal nekako na tem 400. In je za precej spremenit način vožnje in vse, ker: 1- avto ne gre, 2- se ziba ko nevem kaj, 3- poraba je za efekt prevelika.

Tko da me zanima: Brembo diski OK ali ne?- verjetno gre za neko res običajno serijo. Te ploščice -TRW so ok ali se da za ta denar(cca 40 eur) dobit kakšne boljše?
In seveda še kak nasvet za to ročno- kaj bi se dalo naredit, če ima kdo izkušnje.

Za ostale hibe bom pa še vprašal, ampak ni tako nujno.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Rover 45 / 400 / MG ZS Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu

phpBB "skin" by DewChugr


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group