Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 17 Maj 2011 12:17 Naslov sporočila: |
|
|
Poraba bo pri 400-tki za malenkost večja, saj je avto težji. Drugače je pa vožnja s 400-tko bolj udobna, ima hidravlično sklopko, kar pomeni, da je morebitno popravilo malo dražje kot pri 200-tki. Meni osebno se najbolj dopade tista na zadnjem linku , ima pa res nizko ceno. Je za preverit v kakem stanju je motor (hladilna tekočina, tesnila,...) _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
savinjčanka Uporabnik
Pridružen/-a: 28.04. 2011, 08:30 Prispevkov: 21
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
savinjčanka Uporabnik
Pridružen/-a: 28.04. 2011, 08:30 Prispevkov: 21
|
Objavljeno: 20 Maj 2011 12:35 Naslov sporočila: |
|
|
Gledamo tegale, ker nam je lokacijsko blizu:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4806173&show=1
Kakšne so kaj izkušnje s temi modeli?
Lastnik pravi, da je avto kupil pred dvema letoma od ženske, ki ga je samo redno servisirala, vse velike napake je sedaj on odpravil, prodaja ga pa, ker se z avtom ne želi voziti preko 200.000 km, saj ima po tej dolžini z drugimi avtomobili slabe izkušnje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 20 Maj 2011 15:19 Naslov sporočila: |
|
|
Če je avto ohranjen in je bil res redno servisiran, potem bo lahko še dolgo zelo vredu, važno je, da ni zanemarjen, vprašaj, če ima kakšne račune od servisev... LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejc Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 16.05. 2010, 19:27 Prispevkov: 204
|
Objavljeno: 20 Maj 2011 16:50 Naslov sporočila: |
|
|
Če je avto res redno servisiran in boste še naprej lepo skrbeli za njega potem bi moral iti čez 300000km brez kakega velikega problema... Če je lokacija blizu le pojdite na ogled, je pa sedaj še ena dobra 400-ka na avtonetu:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4839312&show=1 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
stanley Roveraš
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 20 Maj 2011 22:40 Naslov sporočila: |
|
|
No jaz sem imel 416-ko in je imela okrog 315 tisoč km in motor je še vedno delal kot urca, ko sem ga prodal za nesramno nisko ceno. Servise sem delal na 15000 km velke pa na 100000 km. Res, da sem enkrat menjal hladilnik vode, ker je preperel in zaradi tega še tesnilo glave pri okrog 280000 km. Zelo udoben in poskočen avto z veliko opreme za tiste čase oziroma vse razen potovalnega računalnika. Jaz sem ga vozil lepo in je bila poraba od 6 pa do 7,5l. Povprečje avoceste in mesta je bilo med 6,5 in 7l.
Na vašem mestu bi se odločil za serijo 400 ali 416, saj se precej bolše pelje kot serija 200 pa ne, da se v 200 pelje slabo ampak serija 400 je dalša, stabilnejša, težja in varnejša za te čase norcev na cest.
Poglejte še za kako 45-ko namreč ima še nekaj izbolšav
Če boste gdaj menjali tesnilo zahtevajte, da vam dajo dvoslojno in boste imeli mir. Je pa za kakih 50€ dražje.
Lp. _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 21 Maj 2011 09:56 Naslov sporočila: |
|
|
stanley je napisal/a: |
Na vašem mestu bi se odločil za serijo 400 ali 416, saj se precej bolše pelje kot serija 200 pa ne, da se v 200 pelje slabo ampak serija 400 je dalša, stabilnejša, težja in varnejša za te čase norcev na cest.
Poglejte še za kako 45-ko namreč ima še nekaj izbolšav
Lp. |
Sicer se strinjam s predlogom zaradi prostora in udobnejše vožnje, ampak se pa ne morem strinjat da je 400ka težja varnejša in stabilnejša.
Stabilnost je pri 200ki boljša, lažji avto na enako trdih amortizerjih in zelo podobnih rokah, če ne kar istih ter enaka širina avta ob tem da je krajša precej z manjšimi previsi čez prednjo in zadnjo premo, predstavlja precej trši avto posledično pa manj nagibanja in bolj stabilno vožnjo - zgolj podatek o trdoti: v serpentinah če ga znaš vozit ga komot spraviš z serijskimi amortizerji na tri kolesa in zadnjega notranjega v lufut
Varnost je enaka - mečkljive cone so podobne edino kar je, da ima tistih 100-150kg več kot 200ka.
Bi pa sam enako vzel 400ko - bolj udoben avto za vozit, precej manj trd - 200ka res zna povedat za vsak kamenček/luknjico na cesti sploh če amortizerji niso iztrošeni. _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
savinjčanka Uporabnik
Pridružen/-a: 28.04. 2011, 08:30 Prispevkov: 21
|
Objavljeno: 23 Maj 2011 10:31 Naslov sporočila: |
|
|
Smo šli gledati 414tko, ki smo jo prilepili.
Oblika je definitivno bolj privlačna od 200tke, ima pa ta, ki smo ga šli gledati kar nekaj napak. Mašina je bila cela mastna od olja, čeprav hladilna tekočina ali šipca nista imeli ''majoneze''. Izpušna cev tanko cvili, avto je rjav pri levem amorizerju, vozi pa ga mlad fant, ki očitno rad pritisne na veliko obratov. Ima pa res veliko opreme, ampak po ogledu je čisto janso, zakaj tako nizka cena.
Nekaj je omenjal tudi gumice na zglobih. Kako pogosto je treba menjati zglobe, manšete in podobno; saj smo vseeno nekako mnenja, da bi se osredotočili kar na 4ke. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
savinjčanka Uporabnik
Pridružen/-a: 28.04. 2011, 08:30 Prispevkov: 21
|
Objavljeno: 09 Jun 2011 07:46 Naslov sporočila: |
|
|
Sporočam, da smo uspeli najti lep primerek, ki je bil na avtonetu le en dan.
Kupili smo srebrno 416tko, letnik 99, s prevoženimi 174.000 km, zelo lepo ohranjeno, saj je res bil avto v družini in je prešel iz očeta na sina, ki pa je tudi star okoli 50 let. Zadnja cena je bila samo 680 €, ima pa M+S nove gume.
Zaenkrat smo zelo zadovoljni, hvala vsem za namige in upam, da se glede morebitnih napak oglasimo čimkasneje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
z0k1 Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 08.11. 2009, 18:04 Prispevkov: 226 Kraj: MB - Ptuj
|
Objavljeno: 11 Jun 2011 20:13 Naslov sporočila: |
|
|
čestitam za nakup, lahko pa avto poslikate in predstaviš v svoji temi
še bolše pa da se oglasite v CE 26.6. na srečanju _________________ United-Team Audio Garage 2low4you
SPL Dynamics XTR-380D2 @ Aurora 1600.1
Blaupunkt Velocity VPc 542 PRO @ Pioneer GM-5300T
Blaupunkt GTx 542 SC @ Pioneer AVH-P5000DVD
dB Team United: http://united-team.mojforum.si/ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 12 Jun 2011 13:43 Naslov sporočila: |
|
|
Kaj je že začrtan datum srečanja 26.6. v Celju? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|