Rover Seznam forumov Rover
Rover-MG forum
 
Zasebna sporočilaZasebna sporočila

PrijavaPrijava  Registriraj seRegistriraj se


Tvoj profil  Išči  Seznam članov  Pogosta vprašanja  Skupine uporabnikov



Alternator ali akumulator?
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Rover 75 / MG ZT
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
TriCikl
Administrator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 15:41
Prispevkov: 441
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 22 Jan 2011 10:48    Naslov sporočila: Alternator ali akumulator? Odgovori s citatom

Že drugič se mi je zgodilo, da po krajši vožnji nisem mogel prižgati avta - sploh ni niti ni obračalo zaganjača ampak je samo "klikalo" pa luči so se prižgale (?!), kakorkoli obakrat je vžgal na kable.
Kako naj vem ali je treba zamenjati akumulator ali je kriv alternator?
Akumulator je bil nazadnje menjan 23.12.2006
_________________
Prelude To Disaster
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sigor
Moderator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46
Prispevkov: 1014
Kraj: Maribor - okolica

PrispevekObjavljeno: 22 Jan 2011 10:51    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Po moje bo akumulator, tako je meni naredil enkrat, sploh ne obrača, če je napetost prenizka.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Badzo
Roveraš


Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04
Prispevkov: 919

PrispevekObjavljeno: 22 Jan 2011 11:02    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Imaš avto prakiran čez noč zunaj? Koliko močan akumulator imaš?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
TriCikl
Administrator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 15:41
Prispevkov: 441
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 22 Jan 2011 11:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Badzo je napisal/a:
Imaš avto prakiran čez noč zunaj? Koliko močan akumulator imaš?


Ja čez noč je zunaj. Akumulator je 74Ah
_________________
Prelude To Disaster
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
h4ck
Roveraš


Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34
Prispevkov: 927

PrispevekObjavljeno: 22 Jan 2011 11:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Probaj napolnit akumulator, če se bo sprazno preverit akumulator - če boš pelal kam k kakemi štromari ti ga hitro preveri, če ne pa alternator odpreti - največ x so krtače , ki se dajo obnoviti.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Badzo
Roveraš


Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04
Prispevkov: 919

PrispevekObjavljeno: 22 Jan 2011 11:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Glede na moč akumulatorja bi skorajda rekel da še ne bi smel it rakom žvižgat. Koliko ima pa zagonske? Zagonska moč pada približno linerano nekje 10-12% na leto. Zdaj če je avto vedno zunaj, voziš samo kratke relacije po večini, potem je možno da je crknil. Če pa voziš dokaj kombinirano oz. samo relacijsko potem sigurno še nebi smel odpovedat.

Koliko imaš pa predpisan akumlator? Sem se spomnil da imaš ti V6 in ne 1.8.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
TriCikl
Administrator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 15:41
Prispevkov: 441
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 22 Jan 2011 11:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Predpisan je 75Ah, vozim pa samo relacijske ozrioma zelo malo kratkih relacij. Se grem z voltmetrom igrat pa po nov akumulator če ta ne bo ok =)
_________________
Prelude To Disaster
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Badzo
Roveraš


Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04
Prispevkov: 919

PrispevekObjavljeno: 22 Jan 2011 11:36    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja mislim da skorajda ne bi smel crknit. Zdaj če boš menjal pa č emisliš avto met še nekaj časa daj noter močnejšega - bp daš 80-85. Jaz imam 60 pa 540 zagonskega na 1.4 103KM.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
TriCikl
Administrator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 15:41
Prispevkov: 441
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 22 Jan 2011 13:35    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sem zamenju akumulator. Mislim da bo to to.
_________________
Prelude To Disaster
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
h4ck
Roveraš


Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34
Prispevkov: 927

PrispevekObjavljeno: 22 Jan 2011 14:53    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zdaj če se bo spraznil, potem pa ti ne ostane drugo kot alternator.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LISAC_88
Roveraš


Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03
Prispevkov: 586
Kraj: Železniki

PrispevekObjavljeno: 22 Jan 2011 20:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Alternator se preveri. Vžgi avto in meri z volt metrom na klemah akumulatorja, koliko V DC napetosti ti fila na akumulator. V alternatrojih se največkrat obrabijo krtačke rotorja, kar se da zmeraj obnoviti. Zamenja se jih z novimi, ki so daljše od teh. Včasih tudi gre regulator, ki se ga tudi da zamenjat. Lahko je rotor in stator v stiku, toda kot vem, to ni velikokrat problem. LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
stanley
Roveraš


Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17
Prispevkov: 571

PrispevekObjavljeno: 24 Jan 2011 16:06    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja sej krtačke so ponavadi že v istem ohišju kot regulator. Snemeš alternator dol, odviješ dva vijaka in nato potegneš regulator s krtačkami dol in zamenjaš z novim.

Možno je, da je kriv akumulator.

Poglej v diagnostiko pod test 9 in takoj boš videl kaj je. Poskusi z ugasnjenim avtom in nato s prižganim. Če se bo s prižganim napetost dvignila je alternator OK.

Lahko pa poskusiš tudi z voltmetrom.
_________________
Vozi se kot gentelman.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
TriCikl
Administrator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 15:41
Prispevkov: 441
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 24 Jan 2011 17:23    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sem preizkusil z voltmetrom, prižgan polni z 14+V tako, da mislim da je ok.
_________________
Prelude To Disaster
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LISAC_88
Roveraš


Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03
Prispevkov: 586
Kraj: Železniki

PrispevekObjavljeno: 24 Jan 2011 19:35    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

TriCikl je napisal/a:
Sem preizkusil z voltmetrom, prižgan polni z 14+V tako, da mislim da je ok.


Ja, mislim da je to čisto vredu vrednost napetosti alternatorja, tako da zgleda, da je samo akumulator odslužil svoje. LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Badzo
Roveraš


Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04
Prispevkov: 919

PrispevekObjavljeno: 24 Jan 2011 21:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja, alternator ponavadi polni med 13.8-14.2v. Malo lahko odstopa, kaj prevec pa tudi ne.
Kak aku si zdaj dal noter?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Rover 75 / MG ZT Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu

phpBB "skin" by DewChugr


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group