Rover Seznam forumov Rover
Rover-MG forum
 
Zasebna sporočilaZasebna sporočila

PrijavaPrijava  Registriraj seRegistriraj se


Tvoj profil  Išči  Seznam članov  Pogosta vprašanja  Skupine uporabnikov



rover 214 si letnik 1999

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Rover 25 / 200 / MG ZR
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
markos
Novinec


Pridružen/-a: 30.11. 2010, 13:48
Prispevkov: 5

PrispevekObjavljeno: 03 Dec 2010 20:42    Naslov sporočila: rover 214 si letnik 1999 Odgovori s citatom

pozdravljeni
a je kdo že imel podoben problem kot jaz ? ko avto zaklenjen neki neznani uporabnik sprazni akumolator do konca in to po treh dneh.kaj vzrok temu avtoelektričar ne najde napade ker mu aparati nič ne pokažejo
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
apcih
Uporabnik


Pridružen/-a: 03.11. 2010, 08:29
Prispevkov: 12

PrispevekObjavljeno: 03 Dec 2010 21:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

a si probu akumulator odklopt? lahko se sam sprazni
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Badzo
Roveraš


Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04
Prispevkov: 919

PrispevekObjavljeno: 04 Dec 2010 01:35    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kolegu na kii sportage se je isto dogajalo. Vzrok je bil gnila zici, ki je povzrocala da se je aku peaznil.. resitev: odcvikat gnil del stukat z novim in srvar je delala..
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
markos
Novinec


Pridružen/-a: 30.11. 2010, 13:48
Prispevkov: 5

PrispevekObjavljeno: 04 Dec 2010 11:02    Naslov sporočila: Re: rover 214 si letnik 1999 Odgovori s citatom

[quote="markos"]pozdravljeni
a je kdo že imel podoben problem kot jaz ? ko avto zaklenjen neki neznani uporabnik sprazni akumolator do konca in to po treh dneh.kaj vzrok temu avtoelektričar ne najde napade ker mu aparati nič ne pokažejo[/quote

sedežev nimam na elektriko,akumolator sem probal odklopit in ko se hotel peljat priklopil nazaj pa se normalno delovalo ,ko pa ga zaklenem s centralnimzaklepanjem in s tem vklopi alarm potem pa čez tri dni total prazn akumolator ,avtoelektričarju pa aparature pokažejo porabo 0.02 A ,kar baje normalno,pa delal 8 ur meritve pa nobene spremembe
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
markos
Novinec


Pridružen/-a: 30.11. 2010, 13:48
Prispevkov: 5

PrispevekObjavljeno: 04 Dec 2010 11:05    Naslov sporočila: Re: rover 214 si letnik 1999 Odgovori s citatom

[quote="markos"][quote="markos"]pozdravljeni
a je kdo že imel podoben problem kot jaz ? ko avto zaklenjen neki neznani uporabnik sprazni akumolator do konca in to po treh dneh.kaj vzrok temu avtoelektričar ne najde napade ker mu aparati nič ne pokažejo[/quote

sedežev nimam na elektriko,akumolator sem probal odklopit in ko se hotel peljat priklopil nazaj pa se normalno delovalo ,ko pa ga zaklenem s centralnimzaklepanjem in s tem vklopi alarm potem pa čez tri dni total prazn akumolator ,avtoelektričarju pa aparature pokažejo porabo 0.02 A ,kar baje normalno,pa delal 8 ur meritve pa nobene spremembe,
kako pa najdeš gnile žice če ne pokaže nikjer nič kje se lotit tega??
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Badzo
Roveraš


Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04
Prispevkov: 919

PrispevekObjavljeno: 04 Dec 2010 11:16    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hja takrat smo jo našli takoj - je šla od alternatorja ven debela žica izolacijo je precvikalo žico pa tiščalo na maso - pleh od avta - in tako je aku se spraznil do nule če je avto recimo stal po 3-4dni..
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LISAC_88
Roveraš


Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03
Prispevkov: 586
Kraj: Železniki

PrispevekObjavljeno: 05 Dec 2010 12:33    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

najboljše bi blo probat dat v avto nek drug akumulator, da lociraš napako ali je na samem akumulatorju ali je nekje v napeljavi v avtu. LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
markos
Novinec


Pridružen/-a: 30.11. 2010, 13:48
Prispevkov: 5

PrispevekObjavljeno: 06 Dec 2010 11:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

LISAC_88 je napisal/a:
najboljše bi blo probat dat v avto nek drug akumulator, da lociraš napako ali je na samem akumulatorju ali je nekje v napeljavi v avtu. LP


na akumolatorju ni napake sem že tega tud imel na meritvah pa ponovnem polnjenju pa je brezhiben,in tam so mi tud povedli da nek uporabnik sprazni akumolator .meritve pa nikjer ne pokažejo nič
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LISAC_88
Roveraš


Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03
Prispevkov: 586
Kraj: Železniki

PrispevekObjavljeno: 06 Dec 2010 20:11    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

markos je napisal/a:
LISAC_88 je napisal/a:
najboljše bi blo probat dat v avto nek drug akumulator, da lociraš napako ali je na samem akumulatorju ali je nekje v napeljavi v avtu. LP


na akumolatorju ni napake sem že tega tud imel na meritvah pa ponovnem polnjenju pa je brezhiben,in tam so mi tud povedli da nek uporabnik sprazni akumolator .meritve pa nikjer ne pokažejo nič


Zdravo. Ali si alternator že preveril? Lahko je v okvari regulator alternatorja, če imaš možnost vžgi avto in naj lavfa v prostem teku, ti pa z VOLT metrom (merilni inštrument) pomeri na območju DC V (enosmerna napetost) med klemama akumulatorja (+ in -) koliko ti alternator fila akumulator, napetost naj ne bi presegala cca. 14V??? LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Badzo
Roveraš


Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04
Prispevkov: 919

PrispevekObjavljeno: 06 Dec 2010 20:16    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

[quote="LISAC_88"]
markos je napisal/a:
akumulator, napetost naj ne bi presegala cca. 14V??? LP


Napetost bi morala v bistvu bit okoli 12.8V +-0.2V
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LISAC_88
Roveraš


Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03
Prispevkov: 586
Kraj: Železniki

PrispevekObjavljeno: 06 Dec 2010 20:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

[quote="Badzo"]
LISAC_88 je napisal/a:
markos je napisal/a:
akumulator, napetost naj ne bi presegala cca. 14V??? LP


Napetost bi morala v bistvu bit okoli 12.8V +-0.2V


Ja maš prav, 14 V je že previsoka ampak so pa bli že primeri ko smo namerili po 17,18V Very Happy LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Badzo
Roveraš


Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04
Prispevkov: 919

PrispevekObjavljeno: 07 Dec 2010 01:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

no takrat ko ste namerili 17.18V je pa že pošteno nekje čez tolklo Laughing

12.8V je normalno za normalno delujoč alternator. V primeru nedelujočega alternatorja oz da slabo polni ali pa je kje vmes kak porabnik (zgoraj omenjeni primer Kie) smo namerili recimo 10.5 - 11.6 je zelo nihalo..
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LISAC_88
Roveraš


Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03
Prispevkov: 586
Kraj: Železniki

PrispevekObjavljeno: 12 Dec 2010 14:04    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zdravo. Si že kaj našel, kaj je vzrok za napako? LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
adoo
Uporabnik


Pridružen/-a: 06.07. 2010, 22:37
Prispevkov: 15

PrispevekObjavljeno: 10 Jan 2011 02:44    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

mam isti problem samo meni je zaradi avtoradia Very Happy stik nasel odpravil... ehhee zamenjal avtoradio...

prej sm pa usak dan moral iti v garazo in prizgati avto :d loleh...
zdaj pa na usake 3 dni ce se ne peljem umes... aja pa pri meni se jemlje "štrom" pri kablih na zadnjih vratih prtljaznik... ker mi nedela gretje zadnjega ogledala... in kabl (zica) mi ima stik za plehom... in mi jemlje...

ko bo zopet dez me vidite zopet zraven mojega rovercka...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
markos
Novinec


Pridružen/-a: 30.11. 2010, 13:48
Prispevkov: 5

PrispevekObjavljeno: 11 Jan 2011 15:45    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

pozdravljen
glej obupal sem ! hodil od elektrikarja enga do drugega pa nikjer nič
sedaj avto v garaži ne zaklepam,v kolker ga več ko za en dan pustim kje zunaj pa kable z akumolatorja dol pa pridem nazaj pa kable gor pa tud po 15.dneh pa se peljem. prej pa porival avto pa iskal koga da mi pomaga na kable vžat .pa sakemu nekaj daš pa zmečeš na hitro več ko 100 eurov za prazen nič
v glavnem napake ni akumolator pa se total sprazni po 3 dneh
hvala za zanimanje in nasvete
lp
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Rover 25 / 200 / MG ZR Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu

phpBB "skin" by DewChugr


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group