Rover Seznam forumov Rover
Rover-MG forum
 
Zasebna sporočilaZasebna sporočila

PrijavaPrijava  Registriraj seRegistriraj se


Tvoj profil  Išči  Seznam članov  Pogosta vprašanja  Skupine uporabnikov



Zanesljivost in servisi

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Splošne Rover debate
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
atape
Novinec


Pridružen/-a: 16.07. 2009, 00:34
Prispevkov: 1

PrispevekObjavljeno: 16 Jul 2009 00:37    Naslov sporočila: Zanesljivost in servisi Odgovori s citatom

Jaz sicer nisem lastnik Roverja, ampak so mi pa zanimivi in me zanima kako zanesljivi so Roverji zadnje generacije in kako je zdej z servisi, ko je Rover bil likvidiran. Predvsem me zanima za Roverja 75 oz. MG ZT.

Lp, Peter
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
TriCikl
Administrator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 15:41
Prispevkov: 441
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 16 Jul 2009 09:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Lepo pozdravljen na forumu.

Če je Rover redno servisiran te nebi smel pustiti na cedilu. Sploh ta razred 75/ZT ni bil nikoli problematičen glede zanesljivosti. Pri 1.8i motorju so problemi z tesnilom glave motorja, ampak se da tem problemom izognat z rednimi servisi.

Tu imaš zbrane hibe Roverja 75: http://rover.mojforum.si/rover-about18.html

Večino rezervnih delov se dobi pri nas, razen za kakšen izredni servis je treba dele naročiti. Cene delov so normalne, razen za izredne servise deli niso ravno poceni.
Servisi so načeloma tam kjer so včasih prodajali roverje, jih pa znajo servisirati tudi drugje.
_________________
Prelude To Disaster
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Rover400
Novinec


Pridružen/-a: 21.07. 2009, 01:47
Prispevkov: 4
Kraj: pTUJ

PrispevekObjavljeno: 21 Jul 2009 01:53    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Lep pozdrav. Lepo, da smo dobili eno internetno stran, ki združuje lastnike in ljubitelje znamke Rover.
Sem lastnik roverja 414 in imam nekaj težav z njim, zato bi prosil, če bi mi lahko kdo svetoval kaj naj naredim, kajti vsi mi govorijo naj avto raje prodam inda se ga ne splača popravljati. Sam sem se vseeno odločil in avto dal na servis, v okvari je bila namreč črpalka za dovod goriva. Zdaj moram reči, da se vozim normalno, brez problema, le vodo mi troši in mi niso ugotovili zakaj. Se to pri roverjih pogosto dogaja, ali je to kakšna serijska napaka?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
TriCikl
Administrator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 15:41
Prispevkov: 441
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 21 Jul 2009 17:42    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pozdravljen na forumu.

Pri kolegovi 400tki se je na cevi od hladilnika naredila čisto mala luknjica skozi katero je kapljala voda samo med vožnjo, ko je avto miroval je pa bilo pod avtom suho.
Kaj pa tesnilo glave motorja? Imaš na pokrovčku za olje nekaj podobnega majonezi ali pa olje v posodi za hladilno tekočino?
_________________
Prelude To Disaster
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sigor
Moderator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46
Prispevkov: 1014
Kraj: Maribor - okolica

PrispevekObjavljeno: 21 Jul 2009 22:41    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Preveri tudi tesnilo sesalnega kolektorja, tam rada izginja hladilna tekočina.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
cino
Novinec


Pridružen/-a: 31.08. 2009, 20:37
Prispevkov: 2
Kraj: japan

PrispevekObjavljeno: 31 Avg 2009 20:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

zivjo vsem skupaj Very Happy
no mene prav tako zanima tale rover 75 diesel (2.0 CDT)
ker mi je avto po obliki zelo vsec zuna kot znotraj... me pa zanima kako je z motorji ? so res bmw-jevi ? in pa slucajni primiri pri tem motorju ce je kje kaksna hiba... sprasujem sicer zato ker sem ze imel roverja 200 , bil mi je zelo vsec samo motor ni bil najbolsi ... tako da ce mi zna kdo kaj povedat o tem dizlu se v naprej zahvaljujem Smile lp.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sigor
Moderator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46
Prispevkov: 1014
Kraj: Maribor - okolica

PrispevekObjavljeno: 01 Sep 2009 14:44    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pozdravljen na forumu

Jaz imam 75-ko diesela. Motor je BMW-jev M47 motor, ima pa oznako M47R, kar pomeni da je bil predelan toliko, da je lahko prečno nameščen v 75-ko. Meni osebno je motor všeč, sicer je morda malo prešibak v nizkih obratih, ker je avto vendarle težak približno 1500 kg, ampak je kasneje čisto dovolj dinamičen, oddolži se pa tudi z majhno porabo (pod 6 litri kombinirane vožnje).
Motor kot tak nima nekih posebnih hib, je pa pri teh avtih lahko težava z obema črpalkama za gorivo, z motorjem ventilatorja hladilnika, v glavnem pa ni težav s tem avtom. Dobro je najti avto s čim manj kilometri in pa da je redno servisiran. Predpisani servisi so bili na 25.000 km ali na eno leto, jaz olje in oljni filter menjam na 15.000 km, na vsaki drugi servis (torej na 30.000 km) pa še zračni filter, filter klime in naftni filter. Pa PCV filter (oil breather) je dobro menjat po 90.000 km, sedaj se dobi modficiran filter (BMW), ki po novem ne zahteva več menjave.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
cino
Novinec


Pridružen/-a: 31.08. 2009, 20:37
Prispevkov: 2
Kraj: japan

PrispevekObjavljeno: 01 Sep 2009 15:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

aha super, v glavnem me je to skrela da nebi slucajno kaka tesnila šla in podobno kot so imeli probleme te roverji 200, in ko je blo enkrt to hit so se problemi kar naprej pojavlali, ce je potem res tako zna biti dober nakup Smile
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sigor
Moderator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46
Prispevkov: 1014
Kraj: Maribor - okolica

PrispevekObjavljeno: 02 Sep 2009 09:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ne ne, pri 75-ki je diesel zelo zanesljiv motor, pa še verigo ima namesto zobatega jermena.
Prav tako sta zanesljiva tudi 2.0 in 2.5 V6 motorja, probleme s tesnilom bi lahko imel edino 1.8 motor, ki je iste serije (K serija) kot so bili motorji v 200-tkah in 400-tkah po letu 1995.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
pnce
Novinec


Pridružen/-a: 28.09. 2009, 11:13
Prispevkov: 1

PrispevekObjavljeno: 28 Sep 2009 11:23    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pozdravljeni,

Zanimam se za nakup roverja 114 Gti. In sicer kupujem avto za vozit. Sedaj pa me zanima kako je z rezervnimi deli v sloveniji za ta model in cena ter hibe teh modelov, na kaj moram paziti, ko grem avto gledat, poraba (avto se bo vozil vsak dan cca.100km avtoceste), kateo olje je predpisano,....... skratka vse kar se tiče tega modela.

Hvala za vse informacije.

Lp Tilen
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Splošne Rover debate Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu

phpBB "skin" by DewChugr


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group