Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 30 Mar 2010 20:17 Naslov sporočila: Velikost rezervoarja |
|
|
Vem , veliko besed je na to temo, pa vseeno odpiram novo temo.
Zanima me če je možno da je tank velik 40litrov? Enostavno cagar je na rdeči in noter še nisem točil več kot 35litrov. Je mogoče kdo opazil, da ko je tank bolj prazen, se črpalka za bencin drugače oglasi? Normalno ima tak žvižgajoč zvok, ko je pa bolj proti koncu z bencinom pa ima tak globok zvok. Ropotajoč. Ta zvok je identičen in se mi je pojavljal tudi pri 200ki ampak tam ko je bilo porabljenih okoli 42-43litrov, tu pa se ta zvok pojavi že pri porabljenih 32-33litrov. Se pravi kot da bi bilo v obeh primerih 8 litrov rezerve nekje le da sta velikosti različni? Res mi ni jasno.
Kako izmerit prostornino razen seveda da ga izpraznim do konca in kanglica zraven?
EDIT: sem pobrkljal po knjižici od starih staršev, v katero sta si pisala koliko sta točila in je recimo nekje 10 krat bilo točeno več kot 40litrov. Max pa je bil 45.2 litra. Se pravi avto mora imet 50 litrski tank.
Me pa še nekaj zanima: ali kdo počaka recimo da se na začetku ob zagonu ugasne kaka lučka? Jaz recimo počakam lučko za ABS. Zakaj? zato ker približno toliko časa kot pumpa šprica noter bencin, toliko časa gori tudi ta lučka.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 13 Maj 2010 10:21 Naslov sporočila: |
|
|
No da obudim malo staro temo oz. temo ki ima veliko ogledov pa nobenega odgovora
Je kdo že kdaj razmišljal kako bi rešil eno napakico ki jo ima rover 200 in sicer natančnost merilnika za gorivo
Merilec niha ko greš čez ovinek - sem razmišljal da bi dal nek uporček noter in bi s tem povzročil nek zaostanek merilnika za plovčkom ki nonstop niha.
Mogoče bi pasal celo noter kak merilnik od kakšne 75ke ali pa 400ke če je tam kaj bolj točen..
Drugače mi je zelo dolgčas kadar nimam kaj za počet okoli avta tako da zame je rover idealen avto |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 13 Maj 2010 10:51 Naslov sporočila: |
|
|
Badzo je napisal/a: | Drugače mi je zelo dolgčas kadar nimam kaj za počet okoli avta tako da zame je rover idealen avto |
Sem se moral prav nasmejat ob tej izjavi. Ampak včasih pa kar drži tole.
Tank bi naj bil 50 litrov in glede na stare zapise, ki si jih gledal, tudi je tak, če je bilo tankano 45 litrov.
Verjetno tebi tisti plovček ali karkoli je že tam noter, ne dela dobro. Če se med vožnjo kazalec veliko premika gor in dol, je nekaj narobe po moje. Mogoče bi kak od 400-tker pasal, 75-ka ima pa tank iz dveh prekatov, v vsakem je plovček, potem pa računa količino goriva na podlagi dveh podatkov.
Lahko pa vzameš dol tank, pa odstaniš pumpo, pa vse skupaj malo pogledaš, da ti ne bo dolgčas
Za lažjo predstavo:
_________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 13 Maj 2010 13:52 Naslov sporočila: |
|
|
Ravno niha ne ampak ko greš recimo čez krožnega v tomačevem sploh če greš malo hitreje cagar začne padat. Problem pomoje je ker je plovc samo na eni strani pa preveč posreden je. Morala bi biti dva - v ovinku bi potem en kazal rezervo drug polovico poln tank - in aritmetična sredina bi bila dejanska vrednost zadnja četrtina goriva ki pa bi bila hkrati realna.
Lučko za rezervo tudi pogrešam - se jo da dat noter sam kaj ko je cagar na rdečem bi mi kazalo rezervo ko bi šel tankat bi šlo noter cca. 33-37 litrov
Glede na to da nimam težav z avtom se pa obadam z nepomembnimi stvarmi |
|
Nazaj na vrh |
|
|
KrajncB Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 15.09. 2009, 20:11 Prispevkov: 382 Kraj: maribor
|
Objavljeno: 13 Maj 2010 14:56 Naslov sporočila: |
|
|
ja, sicer pa ni veliko panike če se malce premika števec
to meni isto dela
in ko rabim kaj več dnarja za kakšno oslarijo se z mojo peljem čez ovinke in ji rečem če kaj prispeva da imam prazen tank,,,ona pogleda in reče;ja na tu maš 20 evrov pa tankaj potem ko mene odložiš,,,,po resnici pa je še četrt tanka noter,,,hehe
aja, pa če boš tank dol jemal se kar pripravi da boš po možnosti kovinska pasova menjal pa vijake tudi.... _________________ pod mojim roverom je vedno luža , ko konji švicajo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Marko Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52 Prispevkov: 268 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 14 Maj 2010 01:28 Naslov sporočila: |
|
|
Tank je 50 literski, ampak ko prideš na rdeče maš 10l rezerve, tuk da če tankaš ko je nad rdečim ne boš not spravu velik |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 14 Maj 2010 08:39 Naslov sporočila: |
|
|
Ko pridem jaz na rdeče tankam cca. 32-34litrov. Se pravi mam rezerve še za 200km |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dreadish Uporabnik
Pridružen/-a: 14.02. 2010, 22:41 Prispevkov: 63
|
Objavljeno: 15 Maj 2010 11:16 Naslov sporočila: |
|
|
Ko prideš do rdeče ali na rdečo ? Je razlike ker v nekaj litrih. Na mojem prejšnjem roveru sem naredil z samo rezervo 130 km (ok 55kw motor) ... tak da sigurno kakih 10 litrov give or take je še bilo notri.
Po moje maš tank normalen. Je pa možno da si fasal kake usedline z časom noter. Mogoče se je prejšnji lastnik vozil samo z rezervo nonstop ? _________________ Ga Ni |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 15 Maj 2010 11:51 Naslov sporočila: |
|
|
ne, ne ko pridem na rdečo. Ko je tank spraznjen je kazalec cca. dve debelini pod rdečo
Niso se vozili z rezervo - dedek je prejšni in prvi lastnik avta tako da je zgodovina avta popolnoma znana Včeraj sem naredil 400km z 24,4litri kar je zneslo eno zelo lepo porabo - kazalec je bil za svojo debelino in pol pod polovico... ko je pa kazalec na rdeči gre noter cca. 32. se pravi tista tretjina in še malo ki naj bi bila noter do rezerve je okoli 8 litrov.
In to mi gre zelo na živce. Ker ga sploh ne moraš pogruntat. Obakrat kaže isto s tem da enkrat boš noter spravil 27l drugič pa 32. In dejansko je domet tega avta velik (50l tank) ampak zaradi nenatančnosti količine goriva je domet omejen na dobrih 30 litrov. Vožnja ko ti kazalec kaže rezervo je pa ekstremno neprijetna |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 24 Maj 2010 13:48 Naslov sporočila: |
|
|
Danes sem dobil idejo. Glede na to da je tank enodelen brez prekatov je merilec goriva nenatančen. In sem nekako tuhtal kako bi to rešil. TOrej ena zelo zafrknjena pot je da bi vzel tank dol in ga naredil prekate kar je jasno brez veze kljub temu da mi je ZELOOO dolgčas.
Druga precej enostavna rešitev bi pa bila da bi namestil nek zakasnjevalec oz. upor ki bi preprečeva da bi bil cagar tako neposreden. Kar pa pomeni da kazalec več ne bi tako nihal čez ovinke. Po vsej verjetnost pa bi tudi rdeča pomenila po umestitvi tega resnično rezervo..
Se mi pa tukaj postavljajo vprašanja: kje dobiti zakasnjevalec, če namesto tega uporabim upor kako močan itd. in pa jasno kam na napeljavo ga namestit
Oh ja vem, kompliciram |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Marko Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52 Prispevkov: 268 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 24 Maj 2010 14:13 Naslov sporočila: |
|
|
Tega ne boš rešil z uporom amapak z operaciskim ojačevalnikom (v vezavi kot buffer) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejc Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 16.05. 2010, 19:27 Prispevkov: 204
|
Objavljeno: 24 Maj 2010 16:08 Naslov sporočila: |
|
|
tank je 50l pri vseh roverih 200/25
ko smo kupili avto je bil kazalec preceeeeeeeeeeeej pod rdečim in smo tankali 46l,vedno tankamo ko pride na rdečo in natankamo pod 40l. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 24 Maj 2010 19:00 Naslov sporočila: |
|
|
nejc je napisal/a: | tank je 50l pri vseh roverih 200/25
ko smo kupili avto je bil kazalec preceeeeeeeeeeeej pod rdečim in smo tankali 46l,vedno tankamo ko pride na rdečo in natankamo pod 40l. |
Ravno to mi je problem, ker ti cagar kaže rdečo notri je pa še 15-18litrov. Sej se naadiš. Figo se navadiš. Prou nepirjeten občutek je se vozit okoli ko ti kazalec kaže rezervo ali je pa celo že pod rezervo
Marko je napisal/a: | Tega ne boš rešil z uporom amapak z operaciskim ojačevalnikom (v vezavi kot buffer) |
Marko, mogoče bolj specifično? Kje in če se sploh da dobit ta operacijski ojačevanik? Kakšne so cene? In kam se ga veže?
V bistvu ta zadeva zakasni vse skupaj!? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Marko Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52 Prispevkov: 268 Kraj: Novo mesto
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 25 Maj 2010 08:05 Naslov sporočila: |
|
|
V bistvu je vseeno kater je voltage ali pa current buffer? Dejansko to vežeš nekam v napeljavo med plovčkom in kazalcem. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|