Rover Seznam forumov Rover
Rover-MG forum
 
Zasebna sporočilaZasebna sporočila

PrijavaPrijava  Registriraj seRegistriraj se


Tvoj profil  Išči  Seznam članov  Pogosta vprašanja  Skupine uporabnikov



Rover 214/200
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Rover 25 / 200 / MG ZR
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Badzo
Roveraš


Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04
Prispevkov: 919

PrispevekObjavljeno: 16 Feb 2010 18:29    Naslov sporočila: Rover 214/200 Odgovori s citatom

Pozdravljeni!

Kot je razvidno sem nov na forumu. Bi pa imel en kup vprašanj. Za začetek pa moja zgodba: torej dve leti(tam nekje Very Happy) nazaj sem kupil svoj prvi avto - želje so bile 2 airbaga, klima, abs in pa okoli 100km. Po nekem čudnem sosledju dogodkov sem pristal na 200-ki, 1.6 112KM. Avto se je peljal odlično, motor je delal kot urca, čeprav se mi zdi da prejšnji lastniki niso kaj preveč dali na vzdrževanje. Naj omenim še porabo - mestna vožnja 11-12l, kombinirana 6,9-7,2 in pa odprta nekje 5,8-6,5. Dobil sem ga s 130k km in zvozil v letu in pol malo več kot 50k km. Z avtom ni bilo enega samega problema(resnega). No avta na koncu nisem več potreboval zato sem ga prodal nekemu gospodu, ki je hvala bogu znal cenit ves moj trud in denar vložen v vzdrževanje avta. No in po dobrih treh mesecih brez lastnega avta se je stvar zasukala v tej smeri da sta mi stara starša pustila njunega roverja 214SI, prvi lastnik, 90k km, brez ene samcate pikice, salonsko vozilo Very Happy V priliki objavim slike obeh avtomobilov.

Sedaj pa vprašanja:
1. Pri mojem torej 200, 1.6 se mi je pojavilo predlani ko sem se vračal s Paga, ko sem čakal na trajekt - klima do ful skoraj, zunaj je pa tudi kar pirpekalo - da mi je motor držal obrate na 2000. Je mogoče kdo imel kakšne podobne izkušnje s tem? Na trajektu je bil motor ugasnjen dobrih 15min, zatem ko sem ga prižgal je bilo vse ok.

2. Zanima me kam vozite svoje konjičke na servis. Če se le da kar konkretno z imeni na dan.

3. V tem avtu sta se kljub vsej ohranjenosti in lepoti in pazljivosti v armaturki naselila dva črička. se te zadeve da odpravit ali ne?

4. Pri 214ki, so 195/50/15 gume preveč? Načeloma naj ne bi bile, zanima me bolj zaradi servo črpalke koliko zaradi tega bolj trpi?


se opravičujem če so odgovori že kje na forumu - sem malo brkljal ampak žal ničesar našel kar bi me zadovoljilo.



Lp in srečno vožnjo!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Josip
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59
Prispevkov: 377

PrispevekObjavljeno: 16 Feb 2010 18:45    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

No glede za informacijo da povem, jz imam 200-tko in imam sedaj porabo mestne vožnje 10L kombinirano okol 7L na dolge ture še pa nism sprobal.

To da so ti vrtljaji delali na 2000 obratov je mogoče kriv kakšen senzor prostega teka, ali pa da si avto ob obremenitvi motorja da sam vrtljaje.
Nebi vedel na pamet.

Glede servisiranja je pa tak, da si vsako stvar popravim čisto sam ker ne zaupam nobenemu, do sedaj sm imel zelo velike projekte od generalke motorjev, do popravila menjalnika in do ostalih servisov in mi ni delalo nobenih težav.

Tako da če gdo drug pozna kake dobre mehanike ti bojo povedli.

Drgač pa dobrodošel med nami.
LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
TriCikl
Administrator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 15:41
Prispevkov: 441
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 16 Feb 2010 18:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pozdravljen na forumu.

1. podobna zadeva se mi je dogajala pri enakem motorju v 400ki. Ugotovil sem, da se to dogaja samo takrat ko tankam 100oktanski bencin, potem sem tankal samo 95 in se napaka ni več ponovila. Logične razlage nimam.

2. Sedaj ko imam servisno knjigo in ne servisiram avta pri popoldancu se soočam s podobnim vprašanjem.

3. Verjetno velja kot pri vseh znamkah, odvisno kje se skrivata, načeloma se da.

4. Na 416 sem imel 205/65(?)/15 oziroma 195/65/15 kar nekaj let brez kakršnega koli problema.
_________________
Prelude To Disaster
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Badzo
Roveraš


Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04
Prispevkov: 919

PrispevekObjavljeno: 16 Feb 2010 19:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

100 oktanca nisem nikoli točil, samo 95.


Servisno sem imel tudi prej in servisiral pri familjarnemu človeku pod kozolcem, ki je sicer zadeve zrihtal tako kot mora - za moje pojme spoznavanja na avto, ampak cena je bila pa enaka kot recimo na pooblaščenemu. Stara starša sta hodila na Carmax in bila zelo zadovoljna. Ima mogoče kdo izkušnje z Benčino? Slabega govorjenja slišim veliko ampak da bi mi pa kdo konkretno rekel da je imel slabo izkušnjo z njim pa še nisem slišal. Sicer pa, sem tudi za roverja slišal veliko pikrih in po letu in pol lastništva nimam sam nobene.

Pri gumah me bolj matra da ne bi servo trpel kaj. Sam sem prej tako ali tako imel že serijsko 185/55/15, ampak glede na to da je močnejši motor je verjetno bila tudi črpalka močnejša, ali pač ne!?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Josip
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59
Prispevkov: 377

PrispevekObjavljeno: 16 Feb 2010 19:16    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jz se ne sekiram, poleti bom dal gor 195/45/16, kar so po obsegu gume manjše od tehle ki jih imam na avtu 185/55/15zimskimi gumami.
To vse lahko preverite v googlo da vtipkate tire size calculator in pol izberete dimenzijo gum in vam pove za kolko so kaj večje.
Pomoje ni neke velike razlike. Razlika bi bila če bi dal gor gume iz 175 širine na 205 al pa iz 185 na 215. Pomoje će daš gor 195 gumo ne špila ta centimeter tolke vloge.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Badzo
Roveraš


Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04
Prispevkov: 919

PrispevekObjavljeno: 16 Feb 2010 19:39    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

original sedaj so ''tamale'' 175/65/14
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Josip
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59
Prispevkov: 377

PrispevekObjavljeno: 16 Feb 2010 19:54    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

pomoje nebi smel met kakih težav če daš gor 195/50/15, si lahko brez skrbi.
Pumpa je dost močna za to verjemi. Če bi blo to tak švoh skup spravleno bi crknalo že na teh gumah tak da ni panike glede tega.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sigor
Moderator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46
Prispevkov: 1014
Kraj: Maribor - okolica

PrispevekObjavljeno: 16 Feb 2010 20:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sam servisiram svojo 200-tko in 75-ko priBalmicu v Slovenj Gradcu (da jim naredim malo reklame), tam jeen fajndečko, ki obvlada Roverje.

Kar se pa gum tiče, tiste dimenzije, ki so homologirane,ne bi smele povzročat težav, za ostale panevem, pa tud mislim, da ne, če ne pretiravaš.

Za čričke se pa ne sekiraj, tako veš, da na poti nisi sam Smile
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Josip
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59
Prispevkov: 377

PrispevekObjavljeno: 16 Feb 2010 20:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sigor mam isto mnenje glede gum, če neboš nekaj pretiraval se ni za bat verjemi.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
KrajncB
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 15.09. 2009, 20:11
Prispevkov: 382
Kraj: maribor

PrispevekObjavljeno: 17 Feb 2010 08:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ah, glede gum nima veza, kere so večje imajo pa manjši presek ,tako da premer je skoraj isti, jaz tankam, če je le možno vedno 100 oktanskega, ker je motor tišji in malce poskočnejši, nasploh ko se pelješ in moraš včasih dol menjat Laughing
v servisni knjigi vam piše da tankajte čimveč oktanski bencin in da je 95 samo za nujno silo (preverite), glede servisa, pa nevem za nikogar, saj si sam popravljem ali pa z kolegi, če pa neznamo, pa kar drugo gor damo.....
tako nimam nikoli težav... zaenkrat
_________________
pod mojim roverom je vedno luža , ko konji švicajo
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
stanley
Roveraš


Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17
Prispevkov: 571

PrispevekObjavljeno: 17 Feb 2010 10:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pozdravljeni.

Ja glede obratov ti lahko iz prve roke povem, da je malo zaštekal motorček prostega teka, saj mu je bilo malo vroče.

Zaenkrat se še ne sekiraj dokler ti ne bo kje v koloni kazalec obratov prišel na 4000 obr., vendar pazi, če imaš v taki vročini prižgano klimo in avto stoji, temperatura raste se bo motor pregrel, zvila se bo glava in tako pridemo do tesnila glave, ki vsi pravijo, da non stop crkujejo.(pika)

NE, NE, NE, ne crkujejo non stop ampak ravno tako kot sem zgoraj opisal.

Problem je premajhen hladilni sistem, premalo vode v sistemu. Ne mislim to, da primankuje vode ampak o skupni kapaciteti vode.

Problem je tudi v vodni pumpi, ki ustvarja premalo pretoka in voda počasneje kroži kar se zelo pozna pri hlajenju.


To tepe vse Roverje K series 200, 400, 600 in 75 z 1.8 motorjem, ki ga imam tudi sam.

S tem nimajo problemov Rover 800 V6 in 75 V6 in Diesel, saj imajo v sistemu nekaj litrov vode več in boljše pumpe.


Saj hladilnik pri vseh 75-kah je enak in zakaj se 1.8 pregreje in gre tista dihtunga ter glava.

Premalo vode in slabša pumpa. PIKA


Ventilator sam ne more odvest toliko toplote kot jo proizvede motor, če avto stoji na mestu ali, če skos speljuješ in ustavljaš:


1/3 jo gre skozi izpušni sistem

1/3 jo gre skozi hladilni sistem

1/3 jo gre skozi sestavne dele motorja

,če se pelješ in ne obremenjuješ avtomobila.

Ko pa stojiš pa gre TOPLOTE skozi hladilni sistem zelo malo in to je vzrok pregrevanja.

Zato odsvetujem klimo pri daljših kolonah v hudi vročini.

O tem nekaj vem, ker se ukvarjam s hladilnimi sistemi za gorivne celice


Lep pozdrav.
_________________
Vozi se kot gentelman.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sigor
Moderator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46
Prispevkov: 1014
Kraj: Maribor - okolica

PrispevekObjavljeno: 17 Feb 2010 14:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zanimivo napisano, ni kaj. Sem šel malo pobrskat in res so zanimivi podatki o količini hladilne tekočine pri različnih motorjih pri Roverjih.
Denimo Rover 75 ima pri 1,8 bencincu 6,2 l tekočine, pri 2,0 in 2,5 V motorju 7,5 litra in pri 2,0 diesel kar 8,2 litra.
Še bolj zanimivo je, če pogledamo Rover 200, recimo letnik 98, ima pri 1,4 16V motorju, pri 1,6 in pri 1,8 enako količino in sicer le 4,8 litra. Primerljiv letnik Roverja 400 ima to količino 5,0 litra, Rover 25 denimo ima 5,5 litra hladilne tekočine, medtem ko ima pa Rover 45 manj, 4,6 pri 1,4 in 1,6 motorju ter 4,8 litra pri 1,8 motorju.

Zato je pa potrebno redno spremljat nivo hladilne tekočine, ker če je je v sistemu toliko, kot bi je naj bilo, je to komaj dovolj, da uspe hladit. Če je je pa manj, je pa to takoj nevarno. In če dodamo še slaba tesnila sesalnega kolektorja, kjer začne voda puščat, smo hitro pi HGF Smile

Podatki o količini hladilne tekočine so vzeti iz Autodate, zato je možno, da kak podatek ne štima 100%.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Badzo
Roveraš


Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04
Prispevkov: 919

PrispevekObjavljeno: 17 Feb 2010 15:06    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Aha, zanimivo tole branje ni kaj. Je mogoče možno to količino vode povečat? s tem sicer ne mislim da bi ekspanzijo zafilal do vrha, ampak da bi recimo bila notri večja ekspanzija in cevi z višjo pretočnostjo/volumnom?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Badzo
Roveraš


Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04
Prispevkov: 919

PrispevekObjavljeno: 17 Feb 2010 15:53    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

No da se še malo podučim: katero olje kaj uporabljate in svečke? Pa zanima me kako kaj delate servise? Sam sem jih prej delal na 10000, na temu sta stara starša delala na 20000?

Še to: kako je kaj z akustiko? se je mogoče kdo kaj ukvarajl s tem? tukaj ni govora o raznih tubah in podobnih zadevah, ampak zgolj o kakovostnem zvoku in pa jasno solidnih basih, da stvar ne počepne takoj ko se glasnost malo poveča. Če je kdo kaj dajal noter, kaj ste dali noter in kako špila? Very Happy
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sigor
Moderator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46
Prispevkov: 1014
Kraj: Maribor - okolica

PrispevekObjavljeno: 17 Feb 2010 19:31    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kar se olja tiče, jaz sem vsvojega dajal 5W-40, sprava Esso ultron, nato Total 9000, zdaj pa Castrol TXT softec, pa je avto prigural do 265.000km.
Sem pa olje menjal na 20.000 km (to se mi je izšlo na leto dni ali pa včasih še prej), zdaj ga pa na eno leto, ker ne delamo z njim več 20.000 km letno.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Rover 25 / 200 / MG ZR Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4  Naslednja
Stran 1 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu

phpBB "skin" by DewChugr


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group