Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
stanley Roveraš

Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 15 Mar 2010 13:22 Naslov sporočila: |
|
|
Ok hvala bom šel nemudoma preverit potem pa sporočim. _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
stanley Roveraš

Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 15 Mar 2010 13:40 Naslov sporočila: |
|
|
Sem preveru in se mi dopade. Še bolje bi blo, če bi se izpisala kar točna številka koliko je še v rezervoarju.
Tudi to za šipe je fino, saj včasih pozabiš zapret in ni potrebno obračati ključavnice.
Kako pa je z upravljanjem notranje temperature, jest mam naštimano na econom, na displeju pa se nariše okvirček v njem pa piše auto.
Če piše še temp pomeni, da deluje še klima.
Brez temp pa sam uravnava temperaturo v kabini. _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Sigor Moderator foruma

Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 17 Mar 2010 10:16 Naslov sporočila: |
|
|
Skušal bom čim bolj razumljivo opisat delovanje avtomatske klime (ATC) v 75-ki.
Kadar je pritisnjen gumb AUTO in na njem gori zelena lučka, potem celoten sistem dela popolnoma avtomatsko. V okvirčku na sredini so simboli, ki povedo, kaj sistem avtomatsko uravnava in to so:
- tempereatura, simbol TEMP, ko gori lučka na gumbu AUTO deluje tudi kompresor ali po domače klima,
- moč pihanja, znak je mali ventilatorček, sistem avtomatsko uravnava jakost pihanja, pozimi sistem skoraj ne piha, dokler temperatura hladilne takočine ne začne naraščat,
- smer pihanja, znak je človeška figura v sedečem položaju, sistem uravnava skozi katere šobe piha kakšen zrak, večkrat piha recimo spodaj toplo, zgoraj pa hladno oziroma manj toplo,
- kroženje notranjega zraka, znak avta s polkrožno puščico, to se vklopi ponavadi, ko mora sistem avto hitro in močno ohladit, pozor, vklopi se tudi ko je kompresor izklopljen (ECON) ampak takrat nima nobenega učinka.
V takšnem popolnem avtomatskem načinu lahko ročno spreminjamo moč ventilatorja, smer pihanja, ugasnemo notranje kroženje zraka. Takrat iz okvirčka na sredini displaya izgine posamezen simbol, kar pomeni, da sistem ne uravnava več tega samodejno.
Če pritisnemo tipko ECON, se na displayu pojavi napis ECON in takrat kompresor ne dela ali po domače klima ne dela. Izgine napis TEMP iz okvirčka in sistem ne more več zagotavljati željene temperature v vseh pogojih. Še vedno bo avto pozimi ogrel do željene temperature, ga v manj toplih dneh tudi ohladil (če je zunaj recimo 12 stopinj, avto stoji na soncu in se zagreje, bo sistem spuščal v avto zrak temperature 12 stopinj in s tem počasi hladil avto).
Zelena lučka na gumbu AUTO gori samo takrat, ko je cel sistem uravnavan samodejno oziroma ko so v okvirčku vsi štirje simboli. Kadar enega od simbolov ni, ugasne tudi lučka na gumbu AUTO. KO pa pritisnemo ECON, preneha delovat kompresor, ki (preko plina) hladi zrak.
Tukaj sta še gumba za:
- gretje zadnjega stekla (prvi gumb z desne). To gretje se ob zagonu motorja vklopi samodejno, ko je zunanja temperatura nižja od 10 stopinj in se tudi samodejno izklopi po 20 minutah. Lahko pa se to gretje ročno izklopi oziroma vklopi, izklopi se pa samodejno po določenem času (20 minut, če je zunanjta temperatura pod 10 stopinj in 12 minut, če je zunanja temperatura 10 ali več stopinj),
- odmrzovanje (odroševanje) sprednjega stekla (drugi gumb z desne). ko pritisnemo ta gumb, se vklopi ventilator na navečjo moč, zrak je usmerjen v šobe na steko, vklopi se ogrevanje zadnjega stekla, vklopi se tudi kompresor (v kolikor še ni vklopljen). Ob ponovnem pritisku na gumb se sistem vrne v prvotno stanje. Lahko pa pritisnemo tudi gumb AUTO in sistem se postavi v AUTO način, kot je opisano zgoraj.
Sam imam ponavadi nastavljeno na AUTO in pritisnjeno tipko ECON. Takrat sistem pač sam uravnava vse, ne dela pa kompresor. Ko pa potrebujem klimo (ko je toplo oziroma vroče ali ko želim odrosit stekla) pa imam vklopljeno na popolno avtomatsko regulacijo (gori zelena lučna na gumbu AUTO). _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
stanley Roveraš

Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 17 Mar 2010 13:21 Naslov sporočila: |
|
|
Sedaj mi je pa že vse jasno. Imam ga šele tri mesece in pol, pa še zima je in nisem mogel preizkusiti vseh funkcij. Drugače pa pozimi pri ogrevanju deluje zelo lepo. Imam nastavljeno na 19°C obe strani in je ravno prav tako, da kar se tiče ogrevanja sem zelo zadovoljen. _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Josip Stalni uporabnik

Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59 Prispevkov: 377
|
Objavljeno: 12 Jun 2010 22:25 Naslov sporočila: |
|
|
No danesm sm se malo potepal, sm bil v Ljubljani sm šou gledat en avto za sestiča in sm videl kako delujeta ta ventilatorja na mojem avtu. Ko imam prižgano klimo delata skor non stop in je od klime veliko glasnejši kot pa ventilator za hladilno tekočino in motor. Morm pa povedat da mi klima zelo lepo deluje ker sm šou ob 15.15h za Ljubljno in se je bilo prav pijetno vozit ko je blo notr hladno. Me pa je skor en stari v ljubljani skor bočno zarezal če jz nebi na krožnem potegnil v levo stran, bi jih direkt fasal v obojne vrate, ker je stari gledal sovoznika in kar pelal. Pol sm mu kazal da naj počaka pa fakiče pa ni nič zaleglo stari se je kr pelo, najbol me je pa jezlo ker je mel on tud roverja 400 in da ni nič pazil, pa da mu morem pol tak odreagirat . No sm pa se še odločil porihtat par dragih stvari na avtu, kot sta oba obročka na sprednih kolsih za ABS, pa klimo še bom dal nafilat ker bi morala še bolš delat, pa te praskice in malenkosti. To je zaenkrat z moje strani. Upam da bo kako srečanje čimprejt da bi še tam lahko kako rekli. Lep pozdrav vsem skupaj in se kaj vidimo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|